حسابداری چیست؟ 

از دیرباز انسان برای زندگی خود و میزان دخل و خرج خود برنامه ریزی میکرده و این موضوع امروزه به شکل حرفه حسابداری در امده است.در جامعه انسانی امروز ،حرفه حسابداری به یک شغل حساس و استراتژی بدل شده است زیرا در صورتیکه برای یک کسب و کار حساب درامد ها و هزینه ها با هم همخوانی نداشته باشند ،ممکن است آن کسب و کار یک شبه سقوط کند.بنابرین میبینید که دوام یک کسب و کار موفق ،بسته به یک حسابداری صحیح است.

این مسئله درست است که حسابداری را میتوان از طریق درس و کتاب و بطور کلی آموزش فرا گرفت ،اما توجه به این نکته را از یاد نبرید که حسابدار شدن نیاز به یک زمینه ذاتی دارد که هرکسی توان موفق شدن در این عرصه ندارد.اما این بدان معنی نیست که افراد نباید در زندگی خود از حسابداری استفاده نکنند.هر فرد بطور روزانه به نوعی با این موضوع درگیر است.

حسابداری زبان تجارت است منظور از آموزش حسابداری بصورت کاربردی این است که کارآموز حسابداری پس از اتمام دوره‌های آموزشی حسابدای بتواند حسابداری شرکت را در سطح مقدماتی انجام داده و فرآیندهای حسابداری از قبیل فرآیند ثبت، طبقه‌بندی، جمع‌آوری، خلاصه کردن اطلاعات و تهیه گزارشهای مالی و صورتهای حسابداری در شکلها و مدلهای خاص انجام دهد. تا افراد ذینفع درون‌سازمانی مثل مدیران سازمان ها و یا برون‌سازمانی مثل بانک‌ها، مجتمع عمومی سازمان موردنظر و یا مقامات مالیاتی قادر باشند از این اطلاعات استفاده کنند.

تجربه ثابت کرده افراد موفق همیشه بدنبال راه میانبر قابل اعتماد برای رسیدن به اهدافشان هستند. اما سئوال این است که چطور می توان در حسابداری این راه میانبر را پیدا کرد؟
جواب این سئوال یک جمله است : استفاده از تجربه مدیران حسابداری مالی.
با آموزش صفر تا صد حسابداری در مجتمع آموزشی گیلار با کمترین هزینه و در کوتاهترین زمان ممکن می توانید به بیشترین سطح از اطلاعات کاربردی برای ورود این حرفه پول ساز دسترسی پیدا کرده و همراه با آموزش حسابداری بازار کار مهارت‌ها و تکنیک های ضروری را با توجه به شرایط محیط کار واقعی بخوبی بیاموزید و به یک حسابدار موفق مبدل شوید .

کاربرد حسابداری چیست ؟

  • مدیریت درامد و برنامه ریزی برای پس انداز نمودن آن ها
  • مدیریت هزینه ها و مخارج
  • حذف خرج های اضافی و دوری از اصراف
  • مدیریت بدهکاری و بستانکاری ها
  • مدیریت حساب های بانکی و محاسبه اقساط ماهیانه ،میزان سود بانکی و بطور کلی دریافتی و پرداختی توسط حساب های بانکی
  • نظم دادن به هزینه های زندگی
  • آینده نگری و مدیریت برای سرمایه گذاری های بلند مدت
  • حسابرسی به درامدهای کلی چند وقت اخیر
  • بررسی میزان زیان ها در بازه زمانی مختلف

چرا آموزش حسابداری در رشت را در آموزشگاه گیلار بگذرانیم ؟

آموزش های حسابداری دوره جامعی است که در آن تنها مباحث کاربردی و آنچه در محیط بازار کار روی می دهد به کاربران انتقال داده خواهد شد. کافیست با مجتمع آموزشی گیلار برنامه ریزی کرده تا در مدتی کوتاه به تمامی تکنیکهای مفید حسابداری در بازار کار تسلط پیدا کنید و همیشه چند گام جلوتر از همکاران خود در این حرفه باشید. آموزش حسابداری بازار کار مجتمع آموزشی گیلار طوری طراحی شده است که حتی افرادی که هیچ اطلاعاتی از دانش حسابداری ندارند هم بسادگی بتوانند حسابداری را بطور جامع و کاربردی از زبان مدیران مالی و با تجربه بیاموزند.

حسابداران چه ویژگی‌هایی دارند؟

هیچ تیپ شخصیتی واحدی بین حسابداران وجود ندارد، اما یک سری ویژگی‌های خاصی در بین کسانی که در این رشته درس خوانده‌اند یا در شغل حسابداری مشغول به کار هستند، دیده شده است که شامل مهارت‌های سازماندهی، تفکر منطقی و مورد اعتماد بودن است. در ادامه برخی دیگر از ویژگی‌های مهمی را که برای این شغل ضروری هستند، نام می‌بریم.

حل کردن پازل

اغلب حسابداران عاشق چیدن و حل کردن پازل‌ها یا کشف معماها هستند و از آن لذت می‌برند. حسابداران در حال حسابرسی، بررسی صورت های مالی شرکت یا تدوین بهترین استراتژی برای عقد یک قرارداد مالی دائما در حال حل کردن معماهای مختلف هستند.

ساده‌سازی مسائل

حسابداران مهارت بسیار خوبی در توضیح مسائل پیچیده به ساده‌ترین شکل ممکن دارند؛ به‌طوری‌که اغلب آن‌ها می‌توانند پیچیده‌ترین اصطلاحات مالی و حسابداری را به سایر افرادی که با این حوزه آشنایی ندارند، به‌خوبی منتقل کنند.

کار گروهی

اگر از انجام پروژه‌های گروهی لذت می‌برید، قبلا عضو یک تیم ورزشی بوده‌اید یا کارهای داوطلبانه انجام داده‌اید، پس یکی از ویژگی‌های مهم حسابدار را دارید. با این‌که شاید تصور عموم از شغل حسابداری این باشد که نیاز چندانی به ارتباط با سایر افراد یا گروهی کار کردن ندارد؛ اما بسیاری از شرکت‌های کوچک و بزرگ دارای تیم حسابداری و مالی هستند و افراد در این تیم‌ها گروهی کار می‌کنند.

جستجو به دنبال جواب

معمولا حسابداران شخصیت جستجوگری دارند و برای حل مسائل مختلف تا پیدا کردن جواب به راه خود ادامه می‌دهند. اگر شما هم تا به‌حال ساعت‌های زیادی را در کتابخانه یا اینترنت صرف تحقیق برای موضوعات مختلف کرده‌اید، احتمالاً حسابدار خوبی خواهید شد.

توجه به جزئیات

کار به عنوان حسابدار مستلزم توجه دقیق به جزئیات است؛ زیرا حتی کوچکترین خطا می‌تواند منجر به مشکلات مالی بزرگ برای شرکت شود. به همین دلیل این ویژگی یکی از معیارهای مهم تعیین کننده در میزان موفقیت شغلی یک حسابدار است.

داشتن نظم بالا

کسانی که در حرفه حسابداری مشغول به کار هستند معمولا نظم و سازماندهی بسیار بالایی را از خود نشان می‌دهند. در حقیقت حسابداران باید اطلاعات مالی، اظهارنامه مالیاتی، سود و زیان شرکت و سایر داده‌ها را سازماندهی کنند؛ زیرا این امر به کاهش خطاها کمک می‌کند. به همین دلیل بسیاری از حسابداران افراد بسیار منظمی هستند.

پشتکار زیاد

اگر از آن دسته افرادی هستید که بدون توجه به شرایط چالش برانگیز یا سخت به راه خود ادامه می‌دهید، حسابداری شغل مناسبی برای شما است. در حقیقت حسابداران باید پشتکار داشته باشند تا در کار خود پیشرفت کنند؛ زیرا ورود به بازار کار حسابداری یعنی مواجه شدن با مشکلات و چالش‌های مختلف که باید برای آن آماده بود.

بازار کار حسابداری در رشت و دیگر شهر ها چگونه است؟ 

حسابداری یکی از پرطرفدار ترین و کاربردی ترین رشته ها در ایران است که با یادگیری مفاهیم و اصول حسابداری میتوانید در هر شرکتی به عنوان حسابدار و حتی رئیس حسابداری مشغول به کار شوید.

حسابداری یکی از رشته هایی است که کسانی که در این رشته تخصص دارند هرگز بیکار نمیمانند و همیشه شغلی برای آن ها با مزایای خوب وجود دارد.

پس از سال ها آموزش ما بهترین شیوه آموزشی را در این دوره به کار گرفته ایم تا شما در مدت زمان کوتاهی تمام مهارت هایی که یک حسابدار باید بداند را آموزش ببینید.

حسابداری، با توجه به بازار کار خوبی که دارد به یکی از پرطرفدارترین رشته ها در ایران تبدیل شده است. آینده شغلی خوب سبب شده است که آموزش حسابداری ویژه بازار کار از اهمیت زیادی برخوردار باشد. شرکت حسابداری گیلار ارائه دهنده خدمات آموزش حسابداری، با به کارگیری جدیدترین روش ها، در مدت زمان کوتاهی مفاهیم حسابداری را به شما آموزش می دهد. اگر می خواهید هر چه سریعتر وارد بازار کار شوید و کسب درآمد کنید، آموزش حسابداری را از همین الان شروع کنید.

مزایای رفتن به اموزشگاه حسابداری در رشت گیلار

  • با شرکت در کلاسهای آموزشگاه حسابداری رشت گیلار می توانید با نرم افزارهای حسابداری کار کنید مانند آموزش نرم افزار هلو و آموزش نرم افزار سپیدار در گیلار به شما ارائه می شود.
  • آموزشگاه گیلار به شما کمک می کند تا با دیگر اجزای گروه مشارکت داشته باشید و بتوانید با تعامل با دیگران اموزش های بیشتری را یاد بگیرید و با نرم افزارهای حسابداری بیشتری آشنا شوید.
  • اموزشگاه حسابداری گیلار گیلان صفر تا صد را در زمینه آموزش حسابداری به شما آموزش می دهد تا بتوانید همه مباحث حسابداری را از پایه یاد بگیرید.
  • گیلار به عنوان بهترین آموزشگاه حسابداری در رشت در بین اموزشگاه های حسابداری سطوح گیلان هستند پذیرفته می شود و دلایل زیادی برای این انتخاب وجود دارد.
  • مجتمع آموزشی گیلار به عنوان بهترین آموزشگاه حسابداری در رشت شناخته می شود زیرا دارای اساتید برجسته و با تجریه با روش های نوین تدریس است.
  • مجتمع آموزشی گیلار جزو لیست آموزشگاه حسابداری رشت خوب محسوب می شود و همه روه افراد زیادی برای این دوره ها ثبت نام می کنند و با خروجی پروژه محور وارد کسب و کار می شوند.
  • سرفصل هایی که در آموزشگاه حسابداری گیلار تدریس می شود همگی استاندارد و کامل هستند و شامل همه مباحث مربوطه می شود.
  • این کلاسهای آموزشگاه حسابداری رشت گیلار با تدریس مفاهیم پایه و اصول حسابداری آغاز شده و کلاس به صورت پروژه محور برای پیشرفت دو چندان کارآموزان پیش می رود.
  • با شرکت در آموزشگاه حسابداری پیشرفته و مقدماتی در رشت گیلار می توانید بعد از اینکه مفاهیم پایه‌ای برنامه نویسی و طراحی اپلیکیشن را به خوبی فرا گرفتید، یک زبان برنامه نویسی، مطابق با برنامه‌ای که قرار است طراحی کنید، انتخاب کنید.
  • در آموزشگاه حسابداری گیلار گیلان می توانید به سایر رشته های آموزش حسابداری شامل آموزش های حسابداری ویژه بازار کار، آموزش حسابداری مقدماتی، آموزش حسابداری پیشرفته، آموزش حسابداری صنعتی، آموزش حسابداری پیمانکاری، آموزش حسابداری مالیاتی، آموزش حسابداری حقوق و دستمزد  نیز ثبت نام کنید.
  • آموزشگاه حسابداری گیلار رشت به شما کمک می کند تا دروس مربوطه را بر حسب استانداردها و سرفصل های مورد نیاز فنی حرفه ای یاد بگیرید و جلو روید.
  • با شرکت در کلاسهای آموزشگاه حسابداری رشت گیلار می توانید در دوره های حسابداری بازار کار که تمام فوت و فن کار حسابداری در شرکت های خرد و کلان را اموزش می دهند یاد بگیرید و با نحوه استخدام و کسب بهترین فرصت شغلی بیشتر آشنا شوید.
  • کلاسهای اموزشگاه حسابداری در رشت گیلار  زود بازده هستند و می توانید هرچی سریعتر وارد بازار کار شوید و به درامد برسید.
  • دوره اموزش حسابداری در گیلان با رعایت نکات بهداشتی در محیطی کاملا آرام و علمی برگزار می شود.
  • با شرکت در دوره آموزش حسابداری در رشت گیلان می توانید گواهینامه پایان دوره از آموزشگاه های معتبر دریافت کنید و از آن در رزومه خود استفاده کنید.
  • داشتن تجربه و انجام کارهای عملی یکی از مهمترین دلایلی برتری از نظر حقوقی در شرکت هاست. یعنی هر کسی که تجربه بالاتری در زمینه حسابداری داشته باشد حقوق بیشتری هم دریافت خواهد کرد. با شرکت در دوره های اموزش حسابداری در رشت از اساتید باتجربه گیلار بهره مند خواهید شد.
  • با شرکت در دوره های اموزش حسابداری در گیلان می توانید خود را برای بازار کار بصورت استخدام در شرکت ها یا فریلنسری آماده کنید.
  • هیچ محدودیتی برای شرکت در دوره اموزش حسابداری در رشت جود ندارد و شما در هر سنی و از هر رشته ای می توانید اقدام به ثبت نام کنید.
  • ساعت برگزاری دوره های آموزش حسابداری در گیلان در بهترین ساعات روز مناسب با تایم خالی شما برگزار می شود تا تا اگر مشغول به کاری هستید و یا مشغله ای دارید نگرانی از این بابت نداشته باشید.
  • با شرکت در کلاس اموزش حسابداری در رشت می توانید هزینه کمتری را نسب به کلاسهای حضوری پرداخت کنید.
  • با دریافت مدرک معتبر بین المللی فنی و حرفه ای می توانید جذب شرکت های معتبر در حوزه حسابداری شوید و یا حتی اگر قصد مهاجرت به خارج از کشور را دارید این مدرک  یک امتیاز مثبت برای مهاجرت شما و کسب درآمدتان درکشورهای خارجی می شود.
  • با گذراندن کلاس آموزش حسابدری رشت به سرعت برای ورود به بازار کار و استخدام در شرکت های حسابداری آماده می شوید.
  • با شرکت در کلاس حسابداری در رشت می توانید شهریه ای خیلی کمتر از خرید کتاب های گران پرداخت کنید.
  •  به علت تقاضای زیاد، کلاس اموزش حسابداری رشت هر روز زیاد می شود  و ما سعی می کنیم هماهنگی ها را طوری انجام دهیم که بتوانیم کلاس ها را برای افراد بیشتری برگزار کنیم.
  • انجام امورات حسابداری برای هر شغلی دارای اهمیت است و حساس است چون نباید به هر کسی که قابل اعتماد نیست سپرده شود. در نتیجه بهتر است خودتان صفر تا صد کار را بلد باشید تا بتوانید حسابدار خودتان باشید یا حداقل اگر این وظیفه را به کارمند خود محول کردید بتوانید ان را بخوبی مدیریت کنید. شما می توانید با شرکت در کلاس آموزش حسابداری در گیلان برند خودتان را بسازید.
  • در صورتیکه حسابداری یاد گرفته باشید می توانید همزمان در شرکت های مختلفی کار کنید. با در کلاس اموزش حسابداری گیلان گیلار می توانید مباحث را یاد گرفته و درامد خود را چند برابر کنید.
  • شما هر کسب و کاری را که در نظر بگیرید از حسابداری شروع و به حسابداری ختم می شود در نتیجه همه کسب و کارها بشدت به افرادی که حسابداری بلد باشند نیاز دارد. در صورتیکه هیچ پیش زمینه ای در حسابداری ندارید و علاقمند به شرکت در این کلاسها هستید، کلاس اموزش حسابداری در گیلان به شما می کند تا بتوانید حسابداری را از پایه یاد بگیرید.

قیمت آموزش حسابداری در رشت و یا گیلان به چه عواملی بستگی دارد؟ 

  • قیمت آموزش حسابداری رشت به اینکه چه تاریخی کلاس ها برگزار می شوند بستگی دارد و طبیعتا هر سال با توجه به افزایش نرخ اعلام شده از مراتب بالاتر هزینه در اموزشگاه هم افزایش می یابد.
  • قیمت اموزش حسابداری رشت به اینکه اموزشگاه در چه محلی قرار دارد و اینکه چقدر می تواند ارامش و سکوت را برای رضایت دانشجو ها فراهم کند بستگی خواهد داشت.
  • قیمت آموزش حسابداری در رشت به تکنولوژی های بکار رفته در کلاس برای آموزش بهتر و درک مطالب عملی بصورت بهتر بستگی دارد.
  • قیمت اموزش حسابداری در رشت به اینکه کلاس ها حضوری یا آنلاین برگزار می شوند بستگی دارد.
  • هزینه آموزش حسابداری رشت به اینکه دوره چقدر نیاز به کار عملی و چقدر نیاز به کار پروژه ای دارد بستگی دارد.
  • هزینه اموزش حسابداری رشت به سختی تدریس نرم افزاری که تدریس می شود بستگی دارد.
  • هزینه آموزش حسابداری در رشت به سطح دوره یعنی مقدماتی یا پیشرفته باشد بستگی دارد.
  • هزینه اموزش حسابداری در رشت به اینکه کلاس ها بصورت خصوصی یا عمومی برگزار شوند دارد.
  • هزینه کلاس حسابداری رشت به ارتباط دانشجو که می تواند بصورت مستقیم با مدرس در ارتباط باشد بستگی دارد.
  • هزینه کلاس حسابداری در رشت به استفاده از نرم افزارها و مطالب بروز برنامه نویسی بستگی دارد.
  • هزینه کلاس آموزش حسابداری رشت به کاهش هزینه ها نسبت به بقیه آموزشگاه ها بستگی دارد.
  • هزینه کلاس اموزش حسابداری رشت به تعداد جلساتی که نیاز به تدریس دارند بستگی دارند.
  • هزینه کلاس آموزش حسابداری در رشت به محلی که آموزشگاه در آن قرار دارد بستگی دارد. معمولا محلاتی که به مرکز شهر نزدیکتر هستند نسبت به محلاتی که دورتر از مرکز شهر هستند بخاطر موقعیت مکانی کمی گرانتر هستند.
  • هزینه کلاس اموزش حسابداری در رشت به اینکه میخواهید تدریس در چه راستایی و کاربردی به شما اموزش داده شود بستگی دارد.
  • قیمت آموزش حسابداری گیلان به اینکه می خواهید پروژه محور کار کنید یا مهارت محور کار کنید بستگی دارد.
  • قیمت اموزش حسابداری گیلان به اینکه می خواهید کلاس چند نفره برگزار شود بستگی دارد.
  • قیمت آموزش حسابداری در گیلان به کتاب ها یا نرم افزارها یا جزوه هایی که به دانشجویان داده می شود بستگی دارد.
  • قیمت اموزش طراحی اپ موبایل به اینکه می خواهید از چه پلتفرمی یاد بگیرید بستگی دارد.
  • هزینه آموزش حسابداری گیلان به اینکه می خواهید برای چه اموری مثلا پروژه دانشجویی و … از آن کلاس استفاده کنید بستگی دارد.
  • هزینه اموزش حسابداری مقدماتی گیلان به شهریه ای که از مراجع بالاتر و فنی حرفه ای می رسد بستگی دارد.
  • هزینه آموزش حسابداری مقدماتی در گیلان به تجربه مدرس که چند سال تجربه و تسلط دارد بستگی دارد.
  • هزینه اموزش حسابداری در گیلان به شهریه ای که برای کلاس ها با توجه به سطوح آنها در نظر گرفته شده بستگی دارد.
  • هزینه کلاس حسابداری مقدماتی گیلان به زبان برنامه نویسی که می خواهید با آن اموزش ببینید بستگی دارد.
  • هزینه کلاس حسابداری در گیلان به اینکه کلاس چند نفره برگزار می شود بستگی دارد.
  • هزینه کلاس آموزش حسابداری گیلان به تعداد ساعاتی که هر جلسه برگزار می شود بستگی دارد.
  • هزینه کلاس اموزش حسابداری گیلان به اینکه علاوه بر تدریس چقدر در کلاس ها برای تدریس گذرانده می شود بستگی دارد.
  • بعضی ها بعد از گذارندن کلاس ها به دلایل مختلفی مانند عدم تمرین کردن، وقفه انداختن از زمان اموزش تا تجربه کردن و … مباحث را فراموش می کنند. به همین دلیل گاهی ممکن است نیاز به کلاس های اضافه داشته باشند که هزینه کلاس آموزش حسابداری در گیلان به اینکه دانشجو می خواهد کلاس اضافه تر بردارد یا نه بستگی دارد.
  • برگزار کردن دوره ای که بتواند علاوه بر آموزش اصول حسابداری، افراد را برای ورود به بازار کار آماده کند، کلید حل ماجراست. هزینه کلاس اموزش حسابداری در گیلان گیلار هم با توجه به این سرفصل ها تنظیم شده است.

ثبت نام اموزش حسابداری در رشت چگونه است؟ 

نحوه ثبت نام اموزش حسابداری در رشت در مجتمع آموزشی گیلار (igilar.com)

ثبت نام آموزش حسابداری در رشت در مجتمع آموزشی گیلار معمولا یا از طریق مراجعه حضوری به آموزشگاه یا از طریق وب سایت آموزشگاه و یا از طریق تلفنی و همچنین از طریق شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، لینکدین و واتساپ و غیره صورت می پذیرد.

البته اکثر افراد قبل از ثبت نام آموزش حسابداری در گیلان بصورت تلفنی یا از سایت تاریخ و هزینه کلاسها را مطلع می شوند و سپس اقدام به ثبت نام می کنند.

با ثبت نام اموزش حسابداری در گیلان (مجتمع آموزشی گیلار) بهترین استاد خود در حسابداری شوید.

پیج اینستاگرام آموزش حسابداری در رشت

4.8/5 - (25 امتیاز)

18 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سپیده راستگو
    دی 25, 1401 5:05 ب.ظ

    سلام
    کدوم دوره آموزش حسابداری رو پیشنهاد میکنید که پس از گذروندنش نیازی به کارآموزی نداشته باشم و بتونم سریع کار خودم رو شروع کنم؟

    پاسخ
    • سلام و عرض ادب
      تمامی دوره های حسابداری مجتمع آموزشی گیلار به صورت کاربردی، پروژه محور و ویژه بازار کار بوده و پس از گذراندن دوره و انجام پروژه های گوناگون طی دوره برای ورود به کار نیازی به کارآموزی نخواهید داشت

      پاسخ
  • یاسمن نکورای
    تیر 1, 1402 11:13 ب.ظ

    برای شرکت در دوره آموزش حسابداری در رشت نیاز به مشاوره دارم، آیا امکانش هست قبل از شرکت در کلاس حسابداری یا ثبت نام، با مدرس دوره مشورت کنم و ازشون راهنمایی بگیرم؟

    پاسخ
    • مجتمع آموزشی گیلار
      تیر 7, 1402 11:49 ق.ظ

      سلام و عرض ادب
      برای دریافت مشاوره راجع به دوره حسابداری میتونید با شماره 09118289005 تماس بگیرید

      پاسخ
  • تینا احمدی
    شهریور 16, 1402 10:48 ق.ظ

    سلام برای دوره های آموزش حسابداری رشت کدام کاربرد بیشتری داره؟ همه دوره هارو باید شرکت کنیم یا یه دوره هست که همه نکاتو پوشش بده؟

    پاسخ
    • سلام تمامی دوره های حسابداری کاربردی هستند اما برای اطلاعات بیشتر میتونید با دپارتمان مجتمع آموزشی گیلار تماس بگیرید.

      پاسخ
  • تینا مرادی
    مهر 16, 1402 11:09 ق.ظ

    یا برای یادگیری حسابداری نیاز به دانش قبلی در این زمینه دارم؟

    پاسخ
    • مجتمع آموزشی گیلار
      مهر 22, 1402 12:21 ب.ظ

      سلام و عرض ادب
      خیر نیازی نیست
      دوره حسابداری مقدماتی اولین دوره ای هست که برای ورود به رشته حسابداری در مجتمع آموزشی گیلار خواهید گذروند که تمامی مطالب موردنیاز برای ورود به این رشته در این دوره به کارآموزان آموزش داده میشه

      پاسخ
  • تینا مرادی
    مهر 16, 1402 11:09 ق.ظ

    یا برای یادگیری حسابداری نیاز به دانش قبلی در این زمینه دارم؟

    پاسخ
    • مجتمع آموزشی گیلار
      مهر 22, 1402 12:21 ب.ظ

      سلام و عرض ادب
      خیر نیازی نیست
      دوره حسابداری مقدماتی اولین دوره ای هست که برای ورود به رشته حسابداری در مجتمع آموزشی گیلار خواهید گذروند که تمامی مطالب موردنیاز برای ورود به این رشته در این دوره به کارآموزان آموزش داده میشه

      پاسخ
  • آیا برای یادگیری حسابداری نیاز به تحصیلات رسمی در این حوزه وجود دارد؟

    پاسخ
  • دوره های آموزش حسابداری چه ساعتاییتشکیل میشه؟

    پاسخ
    • مجتمع آموزشی گیلار
      دی 2, 1402 1:06 ب.ظ

      دوره های آموزش حسابداری با توجه به شرایط اساتید و دانشجویان و همچنین ظرفیت خالی آموزشگاه متغیر هست و معمولا به گونه ای برگزار میشه که با شرایط دانشجو منطبق باشه، برای اطلاع دقیق تر میتونید با شماره آموزشگاه تماس بگیرید.

      پاسخ
  • امکان صحبت با مربیان و دانشجویان فعلی دوره های آموزش حسابداری رشت وجود دارد؟

    پاسخ
    • مجتمع آموزشی گیلار
      اردیبهشت 1, 1403 12:47 ب.ظ

      برای تماس با مدرس دوره باید به صورت تلفنی با مدیر دپارتمان گیلار تماس گرفته و در خصوص هماهنگی و امکان جلسه با استاد صحبت کنید.

      پاسخ
  • اعتبار مدرک دوره آموزش حسابداری رشت چگونه است؟

    پاسخ
    • مجتمع آموزشی گیلار
      اردیبهشت 1, 1403 12:47 ب.ظ

      سلام شما پس از پایان دوره در دوره فنی حرفه ای شرکت داده میشوید و مدرک میگیرید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید