حریم خصوصی در مجتمع آموزشی گیلار

وب‌سایت مجتمع آموزشی گیلار، هنگام ثبت نام، ثبت نظر و … اطلاعاتی را از کاربران دریافت می‌کند تا از این طریق خدماتی مناسب به آنها ارائه دهد. اطلاعات دریافتی بر اساس سیاست حفظ حریم خصوصی و فقط برای اهداف بیان شده، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

حفظ حریم خصوصی در مجتمع آموزشی گیلار بسیار مهم است. اطلاعات دریافتی از کاربران کاملا محرمانه است و در اختیار هیچ سازمان دیگری قرار نمی گیرد.

چه اطلاعاتی در سایت جمع آوری می‌شود؟

اطلاعات دریافتی از کاربران، به منظور ثبت نام در دوره‌ها، ثبت نام در سایت، ثبت نام در دوره های کارآموزی و… می‌باشد. این اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی، شماره تماس، آدرس، آدرس ایمیل و .. است. همچنین در برخی موارد نیاز به اطلاعات تکمیلی مانند مدرک تحصیلی، توانایی‌های کاری و… نیز می‌باشد. بنابراین درج این اطلاعات به منزله مورد تایید بودن صحت آنهاست و در صورتی که به صورت کامل درج نشود، وب‌سایت مجتمع آموزشی گیلار می تواند از کاربران اطلاعات بیشتری درخواست کند.

امنیت و حفاظت از داده‌ها

مجتمع آموزشی گیلار، برای ارتباط با کاربران، ارائه زمان شروع کلاس‌ها، آگاه ساختن کاربران از خدمات جدید و … از برخی از اطلاعات کاربران استفاده کند. توجه داشته باشید که شماره تماس 09118289005 تنها شماره‌‌ای است که این سایت از طریق آن با کاربران خود تماس گرفته و یا پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کنند، که البته در برگه های تماس با ما و درباره مجتمع آموزشی گیلار به طور کامل توضیح داده شده است.

بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان مجتمع آموزشی گیلار، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام مجتمع آموزشی گیلار است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به آدرس ایمیل info@igilar.ir اطلاع دهید.

حفظ و نگهداری رمز عبور بر عهده کاربران است. لطفا این رمز عبور را در اختیار افراد دیگر قرار ندهید.

مجتمع آموزشی گیلا، اطلاعات شخصی کاربران را محرمانه دانسته و این اطلاعات را در اختیار هیچ شخص یا سازمان دیگری قرار نمی‌دهد، مگر اینکه با حکم قانونی مجبور باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.

استفاده از کوکی‌ها در مجتمع آموزشی گیلار

سایت مجتمع آموزشی گیلار همانند سایر وب‌سایت‌ها از جمع آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی مجتمع آموزشی گیلار و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها، اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیر قانونی جلوگیری می‌کند.

4.8/5 - (6 امتیاز)