اموزش بازاریابی محتوا در رشت گیلان - مجتمع آموزشی گیلار
attach_money

هزینه کلاس خصوصی: تماس گرفته شود

call

مشاوره رایگان: 09118289005

place

آدرس: رشت، میدان قلیپور، مجتمع آموزشی گیلار

اطلاعات تکمیلی دوره

hourglass_empty

تعداد جلسات: 8

local_library

ظرفیت کلاس: 4 نفر

history

کل ساعات دوره: 16 ساعت

pending_actions

برنامه برگزاری: 2 روز در هفته

alarm

هر جلسه: 2 ساعت

  • استراتژی تولید محتوا چیست؟
  • تاثیر تولید محتوا بر قیف بازاریابی
  • تشکیل تیم تولید محتوا و سازماندهی آن
  • ایده پردازی در بازاریابی محتوا
  • چگونه محتوای اثرگذار تولید کنیم؟
  • روشهای ترویج و توزیع محتوا
  • تحلیل و بررسی عملکرد محتوا و گزارشگیری از آن
  • تکرار، نگهداری و رشد محتوا

توانایی ایجاد تولید محتوای دیجیتالی و کسب درآمد

از صفر تا صد آموزش داده خواهد شد

علاقمندان به فعالیت در حوزه بازاریابی دیجیتال

دوره آموزش بازاریابی محتوا در مجتمع آموزشی گیلار

آموزش بازاریابی محتوا برای افراد مبتدی (Content Marketing)

محتوا یکی از اجزای اصلی بازاریابی مدرن است. بازاریابی محتوا یک رویکرد بازاریابی استراتژیک است که بر روی ایجاد و توزیع محتوای با ارزش، مرتبط و سازگار برای جذب و نگهداری یک مخاطب (که به طور مشخص تعریف شده) و در نهایت برای هدایت مشتری به سمت سفارش بکار گرفته می‌شود.
در تمام دنیا بازاریابی محتوا به عنوان یکی از بهترین روش های بازاریابی شناخته می‌شود. چرا؟ چون محتوا باعث جلب اعتماد مشتری می‌شود و شما را تبدیل به یک مرجع در زمینه کاری خود می‌کند، محتوا از بین نمی‌رود و همواره اثرگذاری خود را در جذب مشتری به همراه دارد همچنین باعث افزایش ورودی شما از طریق موتورهای جستجو می‌شود و … اما بدون آموزش صحیح در زمینه تولید محتوا، شاید فقط تاثیر اندکی برای شما داشته باشد.

از قضا، هم اکنون شما به یک مجموعه آموزشی کامل پیرامون بازاریابی محتوا دسترسی پیدا کرده‌اید. این عالی نیست؟

این دوره از آموزش های مدیریت و بازاریابی مجتمع آموزشی گیلار توسط سایت Moz تولید و توسط جی ادز به فارسی ترجمه شده است. در این دوره شما با نحوه یافتن ایده های جدید، تولید محتوا و نحوه چیدن استراتژی محتوا آشنا خواهید شد. نحوه تشکیل دادن تیم محتوا، قیف بازاریابی محتوا، نحوه اشتراک گذاری و پخش محتوا، تجزیه و تحلیل محتوا و نگهداری و بروزرسانی محتوا از جمله بخشهای این دوره آموزش بازاریابی محتوا در مجتمع آموزشی گیلار محسوب می شود.

بازاریابی محتوا چیست؟ 

بازاریابی محتوا (Content Marketing) یکی از زیرمجموعه‌های مهم دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شود. بازاریابی محتوا به عنوان یک ابزار قدرتمند و یک رشته‌ی تخصصی مطرح شده است و توانسته جایگاه ویژه‌ای را در میان فعالان حوزه‌ی دیجیتال به خود اختصاص دهد.

بازاریابی محتوا، بخشی از استراتژی بازاریابی و توسعه کسب‌وکار شما است که بر ایجاد و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و یکپارچه تمرکز دارد و هدف کلی آن، جذب مخاطبین جدید و حفظ مخاطبان قبلی است. جذب مخاطب در این استراتژی، با ارائه محتوای ارزشمند انجام می‌شود.

برای داشتن یک بازاریابی محتوای موفق، به برنامه‌ریزی دقیق نیاز خواهید داشت. هنگام ایجاد محتوا، باید نکات کلیدی زیر را در نظر داشته باشید:

  • محتوا را برای چه کسی ایجاد می‌کنید؟
  • محتوا چه سودی برای مخاطب دارد و کدام مشکل او را قرار است حل کند؟
  • محتوای مورد نظر چگونه منحصربه‌فرد خواهد شد؟
  • محتوا در چه فرمتی تولید می‌شود؟
  • محتوا در کجا توزیع می‌شود؟
  • چگونه ایجاد و انتشار محتواها را برنامه‌ریزی و مدیریت می‌کنید؟

انواع بازاریابی محتوایی

راه‌های زیادی برای اجرای بازاریابی محتوایی وجود دارد. این‌که می‌خواهید از کدام استفاده کنید، به استراتژی شما یا سازمانتان مربوط است. در قسمت پایین به ۵ روش معمول آن اشاره می‌کنیم.

شبکه‌های اجتماعی

اینکه بیش از ۳/۵ میلیارد نفر از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، کانتنت مارکتینگ از طریق شبکه‌های اجتماعی را به خوبی توجیه می‌کند. پلتفرم‌های زیادی برای اجرای این روش بازاریابی وجود دارند از جمله اینستاگرام، لینکدین، یوتیوب، تلگرام و غیره. این پلتفرم‌ها برای شما شرایطی را فراهم می‌کنند که بتوانید کانتنت‌های متنی، تصویری و ویدیویی تولید کنید و آن‌ها را با مخاطبانتان به اشتراک بگذارید.

اینفوگرافیک

کانتنت مارکتینگ از راه تولید اینفوگرافیک می‌تواند بسیار موثر باشد. با این روش تولید محتوا می‌توانید کسانی را که به دنبال اطلاعات جمع و جور می‌گردند (که این روزها تعدادشان به شدت رو به افزایش است) به خود جذب کنید. یکی از بهترین نمونه‌های فارسی در این زمینه تکراسا است. به هر کدام از اکانت‌های آن در هر شبکه‌ٔ اجتماعی سر بزنید می‌توانید انواع و اقسام اینفوگرافیک‌ها را مشاهده کنید.

بلاگ

قسمت بلاگ‌ هر وب‌سایتی راه خوبی برای نشان دادن حسن نیتتان به مخاطب است. در اختیار قرار دادن اطلاعاتی که دستیابی به آن‌ها شاید برای مخاطب کمی سخت باشد بهترین راهی است که می‌توانید در او اعتماد ایجاد کنید و با پاسخ دادن به پرسش‌های مخاطب می‌توانید او را به خود نزدیک کنید.

بلاگ‌های ایرانی و خارجی زیادی وجود دارند که این ارتباط را با مخاطب ساخته‌اند؛ مانند هاب‌اسپات، نوین و بک‌لینکو. این اعتماد در سطح اعتماد به مطالب بلاگ نمی‌ماند، بلکه نام شما را در ذهن مخاطب حفظ می‌کند (اصطلاحا به آن top of mind می‌گویند) و باعث می‌شود هنگام نیاز به محصول یا خدمات شما، نامتان را به خاطر بیاورد.

پادکست

بله، پادکست‌ها هم به نوعی کانتنت هستند و خبر خوب این است که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. بسیاری از کسب‌وکارها امروزه پادکست را به عنوان یکی از کانال‌های بازاریابی محتوایی خود در نظر گرفته‌اند. با استفاده از این روش می‌توانید اطلاعاتی را که می‌خواهید به مخاطبتان بدهید، در گوشش زمزمه کنید و شریک لحظات فراغت آن‌ها باشید.

ویدیو

حتما این جمله را زیاد شنیده‌اید که یک تصویر به اندازه‌ٔ هزار کلمه ارزش دارد. این جمله را هم از ما بپذیرید که یک ویدیو گاهی به اندازهٔ هزار تصویر می‌ارزد. با توجه به جذابیت بصری‌ و شنوایی که ویدیوها می‌توانند داشته باشند، می‌توانند مخاطب را بیشتر از متن یا تصویر هیجان‌زده کنند.

تبدیل مخاطبان به مشتری

مخاطبان را باید طی یک سفر به مشتری تبدیل کنید. این سفر مشتری (Buyer’s journey)  سه مرحله دارد. آگاهی، ملاحظات و تصمیم گیری. توجه به این سه مرحله در طول تولید محتوا بسیار مهم است. هر مرحله را به صورت مختصر توضیح می‌دهیم.

مرحله آگاهی: 

کاربر یک مشکل یا سوال دارد. برای یافتن پاسخ سوالش شروع می‌کند به جستجو در اینترنت.  در جستجو به سایت شما می‌رسد. شروع می‌کند به مطالعه مقالات، دانلود پی دی اف ها و اگر محتوای شما ارزشمند باشد به شما اعتماد می‌کند.

مرحله ملاحظات:

حالا مخاطب شروع به ارزیابی می‌کند. ویدئوهایی که در سایت دارید را نگاه می‌کند یا سایر مقالات را می‌خواند تا مطمئن شود جواب پرسش خود را می‌یابد.

مرحله تصمیم‌گیری: 

پس از ارزیابی کامل، کاربر به این نتیجه می‌رسد که آیا محصولات یا خدمات شما می‌تواند مشکلش را حل کنید یا خیر! و تصمیم می‌گیرد از شما خرید کند یا نکند.

مزایای رفتن به مراکز آموزش کامنت مارکتینگ در رشت

  • آموزشگاه Content Marketing گیلار به شما کمک می کند تا در دوره های آنلاین یا حضوری شرکت کنید و بتوانید استراتژی محتوایی را طوری بچینید که باعث افزایش فروش در سایت شما گردد.
  • آموزشگاه Content Marketing گیلار رشت به شما کمک می کند تا با دیگر اجزای گروه مشارکت داشته باشید و بتوانید منابع خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.
  • محتوا پادشاه است و هر چقدر شما بتوانید بهتر با کلمات بازی کنید و محتوای بهتری تولید کنید رشد بهتری در بین موتورهای جستجو خواهید داشت. اموزشگاه Content Marketing در رشت گیلار به شما کمک می کند تا بتوانید از تجارت اساتید بدرستی استفاده کنید و از ترفندهایی که در طول سالها بدست آورده اند بهترین استفاده را ببرید.
  • آموزشگاه آموزش کانتنت مارکتینگ در رشت صفر تا صد را در زمینه آموزش تولید محتوا به شما آموزش می دهد تا بتوانید همه مباحث را در این زمینه از پایه یاد بگیرید.
  • گیلار به عنوان بهترین اموزشگاه آموزش کامنت مارکتینگ در رشت در بین اموزشگاه هایی که دیجیتال مارکتینگ کار می کنند پذیرفته می شود و دلایل زیادی برای این انتخاب وجود دارد.
  • مجتمع آموزشی گیلار به عنوان بهترین آموزشگاه آموزش کانتنت مارکتینگ در رشت شناخته می شود زیرا دارای اساتید برجسته و با تجریه با روش های نوین تدریس است.
  • لیست آموزشگاه آموزش کانتنت مارکتینگ رشت کم است و از طرفی اموزشگاه هایی که بتوانند همه جوانب را برای دانشجویان در نظر بگیرند زیاد نیست.
  • در اموزشگاه آموزش کانتنت مارکتینگ در رشت گیلار می توانید به صورت استاندارد به سرفصل ها دسترسی داشته باشید و همه مطالب را بصورت اصولی یاد بگیرید.
  • آموزشگاه آموزش کانتنت مارکتینگ رشت به شما در یادگیری تولید محتوا در جهت افزایش ترافیک و افزایش فروش کمک خواهد کرد.
  • با کلاس بازاریابی محتوا گیلان می توانید خود را برای بازار کار بصورت استخدام در شرکت ها یا فریلنسری آماده کنید.
  • با شرکت در کلاس آموزش بازاریابی محتوا گیلان می توانید وارد بازار کار حرفه ای ها شوید چون تقریبا هر وبسایتی بعد از اینکه ایجاد می شود برای افزایش ترافیک نیاز به تولید محتوا دارند.
  • با شرکت در کلاس بازاریابی محتوا در گیلان می توانید علاوه بر اینکه تئوری یاد بگیرید بصورت پروژه محور وارد فاز عملیاتی شوید.
  • آموزشگاه Content Marketing در رشت گیلار به شما کمک می کند تا دروس مربوطه را بر حسب استانداردها و سرفصل های مورد نیاز فنی حرفه ای یاد بگیرید و جلو روید.
  • آموزشگاه آموزش کامتنت مارکتینگ رشت می توانید تولید محتوا را پروژه محور یاد بگیرید.
  • آموزشگاه آموزش کانتنت مارکتینگ در رشت گیلار می توانید از رقبای خود بخاطر یادگیری خیلی از ترفندها و تجربه های اساتید برتر پیشی بگیرید.
  • هرچقدر اطلاعاتی که در اختیار مخاطبانتان قرار می‌دهید مفید و کاربردی باشد، آنها بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد. در این صورت راحتتر می‌توانند از خدمات یا محصولات شما استفاده کنند. نکته مهم این است محتوای خوب نه تنها اعتماد در مخاطبان ایجاد می‌کند بلکه به مرور زمان علاقه به آن برند نیز در مخاطبان شکل می‌گیرد. سعی کنید با داستان سرایی در محتوا مخاطبان را بیشتر علاقه مند کنید. با شرکت در دوره آموزش بازاریابی محتوا در رشت می توانید این نوع بازاریابی را براحتی یاد بگیرید.
  • با شرکت در کلاس اموزش Content Marketing در گیلان می توانید گواهینامه پایان دوره از آموزشگاه های معتبر دریافت کنید و از آن در رزومه خود استفاده کنید.
  • با شرکت در دوره های آموزش بازاریابی محتوا در رشت می توانید سئوی سایت خود را چندین برابر قوی تر کنید چون محتوای خوب نزد گوگل ارزش خیلی زیادی دارد و می توانید در این زمینه حداکثر امتیاز را نسبت به رقبا بگیرید.
  • اینترنت موانعی را که در گذشته مانع از رسیدن صدای کسب‌و‌کارها به مشتریانِ هدف می‌شد، از میان برده است. در گذشته، تبلیغ کردن در تلویزیون دشوار یا بسیار گران قیمت بود؛ اما اکنون می‌توانید یک ویدئو را به راحتی روی یوتیوب یا اینستاگرام بارگذاری کنید و پیام خود را به رایگان به میلیون‌ها نفر در کره‌ی زمین برسانید. همین موضوع در مورد اخبار و آگهی‌ها نیز صادق است. امروزه برای برقراری ارتباط با مشتریان و هواداران خود به مدیر روابط عمومی نیازی ندارید. با شرکت در دوره های آموزش بازاریابی محتوا در گیلان می توانید روابط عمومی خود را بهبود ببخشید.پست‌های وبلاگی جای روزنامه‌ها را گرفته‌اند. لایو اینستاگرام جایگزین کنفرانس‌های خبری سنتی شده است. همه‌ی آنچه برای روابط عمومی نیاز دارید، زیر انگشتان دست‌تان به صورت رایگان قرار دارد!
  • با شرکت در دوره آموزش بازاریابی محتوا در گیلان می توانید تمامی دروس را بر حسب استانداردها و سرفصل های مورد نیاز فنی حرفه ای یاد بگیرید و در آزمون های فنی حرفه ای شرکت کنید.
  • دوره اموزش بازاریابی محتوا در رشت به شما کمک می کند تا بتوانید سفارشات تولید محتوا بگیرید و انجام دهید و درامدزایی کنید.
  • با بهره‌مندی از یک راهبرد بازاریابی محتوایی نیرومند، کسب‌وکارها می‌توانند فرایند جلب مشتری را با فراهم آوردن محتوایی که نیازهای مخاطب را در هر مرحله از فرایند کسب‌وکار تأمین ‌کند، بهبود بخشند. دوره های اموزش بازاریابی محتوا در رشت به شما کمک می کنند تا بتوانید در این امور به یک متخصص تولید کننده ی محتوا تبدیل شوید.
  • با شرکت در دوره های اموزش بازاریابی محتوا در گیلان می توانید یادگیری را سریعتر کنید و در زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو سریعتر رشد کنید.
  • با شرکت در دوره اموزش بازاریابی محتوا در گیلان می توانید از آخرین ترفندها و تکنیک هایی که میان کار بدرد شما خواهد خورد استفاده کنید.
  • تولید محتوا یک استراتژی بلند مدت است، دیدن رتبه های بهینه شده می تواند ۶-١٢ ماه طول بکشد اما با این حال ، فقط برای صعود به رتبه بندی زمان می برد. هنگامی که در موقعیت های برتر قرار گرفتید، به ندرت پایین می روید. با شرکت در کلاس بازاریابی محتوا رشت می توانید از این استراتژی های بلند مدت برای درامدزایی خود استفاده کنید.
  • با شرکت در کلاس بازاریابی محتوا در رشت می توانید هزینه کمتری را نسب به کلاسهای حضوری پرداخت کنید.
  • با هدف پیدا کردن شغل مورد نظر خود می توانید در کلاس اموزش بازاریابی محتوا رشت شرکت کنید و در حوزه ای که دوست دارید قوی تر شوید شرکت کنید.
  • با شرکت در کلاس آموزش بازاریابی محتوا در رشت می توانید شهریه ای خیلی کمتر از خرید کتاب های گران پرداخت کنید.
  • اینفوگرافیک‌های جذاب با اطلاعات مفید تاثیر بسزایی در برند شدن کسب و کار شما دارند. به طور کلی با شرکت در کلاس بازاریابی محتوا در رشت می توانید وبسایتتان را پر از اینفوگرافیک های معنادار کنید. این بازاریابی باعث می شود افراد زیادی این نوع محتواها را به اشتراک بگذارند.
  • هدف این شیوه از بازاریابی، جذب و نگهداری مشتریان به‌وسیله تولید و سازماندهی محتوای ارزشمند و مناسب به نیتِ تغییر یا تقویت رفتار مشتری است. این نوع بازاریابی، فرایندی مستمر است که در راهبرد کلی بازاریابی شما به بهترین نحو جای می‌گیرد و بر مالکیت رسانه متمرکز است نه اجاره‌ٔ آن. با شرکت در کلاس آموزش Content Marketing در گیلان می توانید مشتریان وفادار بیشتری را به سمت برند خود جذب کنید.
  • تولید محتوا برای افرادی که دارای سایت هستند یادر سایر شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند یک امر ضروری محسوب می شود. شما می توانید با شرکت در کلاس آموزش Content Marketing در گیلان در گیلار این تخصص بروز را یاد بگیرید.
  • اگر محصول یا خدماتی ارائه می کنید بهترین راه برای اینکه از رقبای خود عقب نماید داشتن یک وبسایت و تولید محتوا برای آن است و شما می توانید با شرکت در کلاس اموزش Content Marketing گیلان گیلار به این هدف خود برسید و از رقبای خود پیشی بگیرید.
  • با شرکت در کلاس اموزش بازاریابی محتوا در گیلان می توانید موجب افزایش ارزش کسب و کارتان نزد گوگل و سایر موتورهای جستجو شوید.
  • کلاس آموزش بازاریابی محتوا در گیلان به شما می کند تا بتوانید میزان رشد کسب‌وکارتان را از طریق تولید محتوا دو، سه یا حتی چهار برابر کنید.

آموزش خصوصی بازاریابی محتوا در رشت چه مزایایی دارد؟

  • با شرکت در کلاس عمومی بازاریابی محتوا در رشت می توانید هزینه کمتری را نسب به کلاسهای حضوری پرداخت کنید.
  • بعد از شرکت در کلاس عمومی بازاریابی محتوا در رشت می توانید در سایت های  فریلنسری رقابت کنید و پروژه بگیرید.
  • با شرکت در کلاس حضوری بازاریابی محتوا در رشت می توانید از کلاسها یادداشت برداری کنید.
  • با شرکت در کلاس بازاریابی محتوا در رشت می توانید از امکاناتی که برای تدریس در اختیار شما قرار داده می شود استفاده کنید.
  • با شرکت در کلاس بازاریابی محتوا رشت می توانید تولید محتوا را یاد بگیرید تا تأثیر بسزایی در تصمیمات خرید افراد در وب سایت داشته باشید تا بتوانید نرخ تبدیل (Conversion rate) را افزایش دهید.
  • با شرکت در کلاس حضوری بازاریابی محتوا در گیلان گیلار می توانید از آخرین ترفندها و تکنیک هایی که میان کار بدرد شما خواهد خورد استفاده کنید.
  • با شرکت در کلاس خصوصی بازاریابی محتوا در رشت می توانید تسلط بیشتری به امور داشته باشید.
  • با شرکت در اموزش خصوصی بازاریابی محتوا در رشت می توانید یادگیری را سریعتر کنید.
  • با شرکت در کلاس خصوصی بازاریابی محتوا در رشت می توانید از تمامی وقت خود برای هر اموری که می خواهید در این زمینه قوی تر باشید استفاده کنید.
  • با کلاس بازاریابی محتوا گیلار گیلان می توانید محتواهایی ترند دار تولید کنید بصورتی که در صفحات اول گوگل ظاهر شوند.
  • با کلاس بازاریابی محتوا رشت می توانید وارد بازار کار دیجیتال مارکتینگ شوید چون تقریبا هر کسب و کاری تولید کننده محتوا برای وبسایت یا سایر شبکه های اجتماعی نیاز دارد.
  • با شرکت در کلاس بازاریابی محتوا در رشت می توانید محتواهای قوی تری تولید کنید.
  • با کلاس حضوری بازاریابی محتوا در رشت علاوه بر اینکه تئوری یاد می گیرید بصورت پروژه محور وارد فاز عملیاتی می شوید.
  • کلاس بازاریابی محتو اگیلار رشت دروس مربوطه را بر حسب استانداردها و سرفصل های مورد نیاز فنی حرفه ای یاد بگیرید و جلو روید.
  • کلاس بازاریابی محتوا گیلان می توانید پروژه محور یاد بگیرید.
  • کلاس بازاریابی محتوا در گیلان می توانید از رقبای خود بخاطر یادگیری خیلی از ترفندها و تجربه های اساتید برتر پیشی بگیرید.
  • کلاس بازاریابی محتوا گیلار گیلان می توانید مهارتهای اصلی را بصورت جزء به جزء یاد بگیرید.
  • کلاس بازاریابی محتوا در گیلان می توانید گواهینامه پایان دوره از آموزشگاه های معتبر دریافت کنید و از آن در رزومه خود استفاده کنید.
  • کلاس حضوری بازاریابی محتوا در گیلان می توانید شهریه ای خیلی کمتر از خرید کتاب های گران پرداخت کنید.

قیمت آموزش بازاریابی محتوا در رشت و یا گیلان به چه عواملی بستگی دارد؟ 

  • قیمت آموزش بازاریابی محتوا رشت به تاریخ شروع کلاس ها بستگی دارد.
  • قیمت اموزش بازاریابی محتوا رشت به محیط ارام و مناسب و کلا لوکیشن محل تدریس بستگی دارد.
  • هزینه کلاس آموزش بازاریابی محتوا گیلان به تکنولوژی های بکار رفته در کلاس برای آموزش بهتر و درک مطالب عملی بصورت بهتر بستگی دارد.
  • قیمت اموزش بازاریابی محتوا در گیلان به اینکه کلاس ها حضوری یا آنلاین برگزار می شوند بستگی دارد.
  • هزینه کلاس بازاریابی محتوا در گیلان به اینکه دوره چقدر نیاز به کار عملی و چقدر نیاز به کار پروژه ای دارد بستگی دارد.
  • هزینه کلاس اموزش بازاریابی محتوا در رشت به سختی تدریس نرم افزاری که تدریس می شود بستگی دارد.
  • هزینه آموزش بازاریابی محتوا در گیلان به سطح دوره یعنی مقدماتی یا پیشرفته باشد بستگی دارد.
  • هزینه آموزش بازاریابی محتوا گیلان به اینکه کلاس ها بصورت خصوصی یا عمومی برگزار شوند دارد.
  • هزینه کلاس بازاریابی محتوا گیلان به ارتباط دانشجو که می تواند بصورت مستقیم با مدرس در ارتباط باشد بستگی دارد.
  • هزینه اموزش بازاریابی محتوا در گیلان به استفاده از نرم افزارها و مطالب بروز تولید محتوا بستگی دارد.
  • قیمت آموزش بازاریابی محتوا در رشت به کاهش هزینه ها نسبت به بقیه آموزشگاه ها بستگی دارد.
  • قیمت اموزش بازاریابی محتوا در رشت به تعداد جلساتی که نیاز به تدریس دارند بستگی دارند.
  • هزینه آموزش بازاریابی محتوا رشت به محلی که آموزشگاه در آن قرار دارد بستگی دارد. معمولا محلاتی که به مرکز شهر نزدیکتر هستند نسبت به محلاتی که دورتر از مرکز شهر هستند بخاطر موقعیت مکانی کمی گرانتر هستند.
  • هزینه اموزش بازاریابی محتوا گیلان به اینکه میخواهید تدریس در چه راستایی و کاربردی به شما اموزش داده شود بستگی دارد.
  • قیمت آموزش بازاریابی محتوا گیلان به اینکه می خواهید پروژه محور کار کنید یا مهارت محور کار کنید بستگی دارد.
  • هزینه اموزش بازاریابی محتوا رشت به اینکه می خواهید کلاس چند نفره برگزار شود بستگی دارد.
  • هزینه کلاس آموزش بازاریابی محتوا در رشت به کتاب ها یا نرم افزارها یا جزوه هایی که به دانشجویان داده می شود بستگی دارد.
  • قیمت اموزش بازاریابی محتوا در گیلان به اینکه می خواهید از چه پلتفرمی یاد بگیرید بستگی دارد.
  • هزینه کلاس اموزش بازاریابی محتوا رشت به اینکه می خواهید برای چه اموری مثلا پروژه دانشجویی و … از آن کلاس استفاده کنید بستگی دارد.
  • هزینه کلاس آموزش بازاریابی محتوا رشت به شهریه ای که از مراجع بالاتر و فنی حرفه ای می رسد بستگی دارد.
  • قیمت آموزش بازاریابی محتوا در گیلان به تجربه مدرس که چند سال تجربه و تسلط دارد بستگی دارد.
  • هزینه آموزش بازاریابی محتوا در رشت به شهریه ای که برای کلاس ها با توجه به سطوح آنها در نظر گرفته شده بستگی دارد.
  • هزینه کلاس بازاریابی محتوا رشت به نوع حرفه ای مورد نظر بستگی دارد.
  • هزینه کلاس بازاریابی محتوا در رشت به تعداد نفرات در یک کلاس بستگی دارد.
  • هزینه اموزش بازاریابی محتوا در رشت به تعداد ساعات در هر جلسه بستگی دارد.
  • هزینه کلاس اموزش بازاریابی محتوا گیلان به حجم تمرین ها و مثالهایی که در کلاس کار می شود بستگی دارد.
  • هزینه کلاس آموزش بازاریابی محتوا در گیلان به اینکه دانشجو می خواهد کلاس اضافه تر بردارد یا نه بستگی دارد.
  • هزینه کلاس اموزش بازاریابی محتوا در گیلان به سرفصل ها و مباحث مقدماتی یا پیشرفته ای که در طی دوره تدریس می شود بستگی زیادی دارد.

ثبت نام آموزش Content Marketing رشت 

نحوه ثبت نام آموزش Content Marketing در رشت در مجتمع آموزشی گیلار (igilar.com)

ثبت نام آموزش Content Marketing در رشت در مجتمع آموزشی گیلار معمولا یا از طریق مراجعه حضوری به آموزشگاه یا از طریق وب سایت آموزشگاه و یا از طریق تلفنی و همچنین از طریق شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، لینکدین و واتساپ و غیره صورت می پذیرد.

البته اکثر افراد قبل از ثبت نام اموزش بازاریابی محتوا در رشت بصورت تلفنی یا از سایت تاریخ و هزینه کلاسها را مطلع می شوند و سپس اقدام به ثبت نام می کنند.

با ثبت نام اموزش Content Marketing در رشت (مجتمع آموزشی گیلار) بهترین استاد خود در برنامه نویسی شوید.

پیج اینستاگرام آموزش Content Marketing در رشت

  • صدور گواهینامه معتبر در پایان دوره
  • برگزاری کلاس ها از مقدماتی تا پیشرفته
  • هزینه مناسب و پایین برای ثبت نام کلاس ها
  • برگزاری کلاس ها به صورت عملی و تئوری
  • تضمین کیفیت کلاس
  • تخفیفات ویژه برای ایام خاص از سال

دوره های آموزشی در حال ثبت نام مجتمع آموزشی گیلار

دوره های مشابه

igilar-com-telegram-button-channel.
شماره موبایل
تلفن ثابت
igilar-com-sms-b

دوستان خود را به ثبت نام این کلاس ها دعوت کنید

4.7/5 - (8 امتیاز)

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • با شرکت در دوره های آموزش بازاریابی محتوا رشت چه مهارتایی یاد میگیریم؟

    پاسخ
  • سلام دوره های آموزش بازاریابی محتوا رشت چه روزایی تشکیل میشن؟

    پاسخ
    • مجتمع آموزشی گیلار
      اردیبهشت 1, 1403 12:09 ب.ظ

      این دوره با توجه به شرایط اساتید و دانشجویان و همچنین ظرفیت خالی آموزشگاه متغیر هست و معمولا به گونه ای برگزار میشه که با شرایط دانشجو منطبق باشه، برای اطلاع دقیق تر میتونید با شماره آموزشگاه تماس بگیرید

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید