کلاس آموزش سئو (seo) مقدماتی در رشت گیلان - مجتمع آموزشی گیلار
attach_money

هزینه کلاس خصوصی: تماس گرفته شود

call

مشاوره رایگان: 09118289005

place

آدرس: رشت، میدان قلیپور، مجتمع آموزشی گیلار

اطلاعات تکمیلی دوره

hourglass_empty

تعداد جلسات: 12

local_library

ظرفیت کلاس: خصوصی

history

کل ساعات دوره: 24ساعت

pending_actions

برنامه برگزاری: 2 روز در هفته

alarm

هر جلسه: 2 ساعت

  • آشنایی با مبانی اینترنت و صفحات وب
  • نحوه کار موتور جستجوی گوگل
  • شاخص های رتبه بندی صفحات توسط گوگل
  • آشنایی با الگوریتم های مهم و آپدیت های گوگل
  • آموزش تحقیق کلمات کلیدی
  • آنالیز رقبا
  • آموزش سئو محتوا (محتوای متنی، عکس، ویدیو)
  • آموزش سئو تکنیکال
  • آموزش کامل گوگل سرچ کنسول
  • لینک سازی خارجی مقدماتی

میتوانید سایت خود را جزء صفحات اول گوگل قرار بدین

  • شرکت در این دوره پیش‌نیاز خاصی ندارد. کافی است با جستجو در اینترنت آشنا باشید .
  • سطح زبان انگلیسی بهتر است به گونه‌ای باشد که در صورت بروز مشکل بتوانید به انگلیسی در گوگل جستجو کنید و به منابع بیشتر دسترسی داشته باشید.
  • شما به سیستم و لپتاپ حرفه‌ای نیاز ندارید اما بهتر است سیستم شما توانایی پردازش نرم‌افزارهای رایج کدنویسی را داشته باشد.

افراد جویای کار و همچنین تمام افردای که قصد رفتن به بازار کار و استخدام در سمت های شغلی مرتبط با کارهای گرافیکی را دارند مخاطبین این دوره آموزشی هستند.

دوره آموزش سئو مقدماتی در مجتمع آموزشی گیلار

آموزش نکته به نکته و عملی سئو | دوره مقدماتی ( Seo Basic)

سئو – SEO برگرفته از عبارت Search Engine Optimization هست، که به معنا و مفهوم بهینه سازی موتور های جستجو میباشد،که ما با آن سعی در بهتر رتبه گرفتن در نتایج جستجو میباشیم،اما به صورت عامیانه میتوان سئو را به این گونه معنی کرد :

” انجام درست قوانین و مفاهیم موتور جستجو ( گوگل) تا بتوان در رتبه اول قرار گرفت”

همیشه راه های زیادی برای افزایش فروش و بازدید در سایت ها وجود دارد که همگی مستلزم هزینه زیاد هست و حتی در برخی اوقات شاید به یک نتیجه مطلوب نرسیم

سئو سایت ها اگر به روش های اصولی و صحیح انجام شود میتواند به یک ماشین پولسازی برای مدیر آن سایت تبدیل شود، و یا اگر خود شما مدیر یک سایت هستید این دوره سئو مقدماتی برای شما یک فرصت مناسب میباشد تا بتوانید به امار و ارقام بالایی در وبسایت خود برسید

با شرکت در این دوره آموزش سئو مقدماتی به راحتی یک شغل اینترنتی ایجاد کرد، که به وسیله آن به درامد ثابت و ماندگار رسید.

در این دوره SEO ما قصد بر این داریم تا به شما بیاموزیم که چطور در یک فضای پر از مشتری مانند گوگل آنها را به سمت سایت خود بیاوریم و خدمات و یا محصولات خود را به آنها بفروشیم.

سرفصل های این دوره آموزش سئو مقدماتی

  1. مباحث اصطلاحات سئو
  • درک مفهوم کاربرد SEO بر رشد کسب و کار
  • یادگیری مفاهیم و الگوریتم ها
  • ایجاد یک بستر مناسب برای آموزش های
  1. چک لیست محتوا
  • اهمیت محتوا در سئو
  • باید ها و نباید ها در محتوا نویسی
  • محتوا در شبکه های مجازی
  1. چک لیست سئو داخلی
  • مفهوم SEO داخلی | On Page
  • مفهوم سئو تکنیکال
  • بهینه سازی صفحات سایت
  1. چک لیست سئو خارجی
  • مفهوم سئو خارجی | Of Page
  • باید ها و نباید ها
  • انواع روش های رتبه گرفتن
  1. دامین و هاست در سئو
  • اهمیت هاست و دامنه در بهینه سازی
  • کار با انواع هاست ها و مدیریت آن
  • معرفی ابزار ها در آنالیز برای انتخاب بهترین سرور ها
  • تاثیر دامنه در سئو
  1. روش تولید محتوا
  • سرچ و انتخاب کلمه کلیدی
  • آموزش ایجاد محتوای سئو شده همراه با مثال
  • انواع محتوا های و روش های تولید
  1. آموزش وردپرس مقدماتی
  • آموزش کار نصب و کار با قالب ها و پلاگین ها
  • توضیح کامل پلاگین سئو ( وردپرس )
  1. اسکیما چیست ؟ و کاربرد آن

نکته مهم این دوره :

  • اعطای مدرک معتبر ای آموزشگاه گیلار
  • کاراموزی در شرکت گیلار برای کسب تجربه

سئو چیست؟ 

سئو (SEO) مخفف Search Engine Optimization است و به معنی بهینه سازی موتورهای جستجو می‌باشد. تعریف سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو عبارتست از: «مجموعه اقدامات و فرایندهایی که در آن رتبه کل سایت یا یک صفحه از وبسایت برای یک یا چند کلیدواژه بهبود پیدا می‌کند و این افزایش رتبه منجر به افزایش ترافیک ورودی از موتورهای جستجوی می‌شود.»

مزایای سئو وبسایت ها : 

1- سئو شما را به مخاطبا‌ن‌تان معرفی می‌کند.

جالب است بدانید که بیش از 2 میلیارد نفر در فضای اینترنت آنلاین هستند و 93 درصد از فعالیت‌های آن‌ها از موتورهای جستجو آغاز می‌شود. 40 هزار جستجو در ثانیه و 3.5 میلیارد جستجو در روز انجام می‌گردد.

همین آمار عجیب و غریب و سرسام‌آور به شما می‌گوید که میلیون‌ها فرصت برای کسب و کار شما در فضای اینترنت وجود دارد. هر روز مشتریان و کاربران شما در موتورهای جستجو حضور دارند و این فرصتی است که می‌بایست آن را غنیمت بشمرید و از آن نهایت استفاده را ببرید. به یاد داشته باشید که حدود 28.5% از کاربران بر روی لینک اول، 15% بر روی لینک دوم و 11% بر روی لینک سوم کلیک می‌کنند و احتمال کلیک بر روی وبسایت‌هایی که در رتبه‌های سوم به بعد قرار دارند، به شدت کاهش می‌یابد. سئو می‌تواند به شما کمک کند تا در رتبه‌های اول گوگل قرار بگیرید تا احتمال کلیک کاربران بر روی وبسایت شما افزایش یابد.

۲- سئو ترافیک وبسایت شما را بالاتر می‌برد.

یکی دیگر از مزایای سئو این است که ترافیک وبسایت شما را بالاتر می‌برد. زمانی که شما در رتبه‌های اول گوگل قرار بگیرید، احتمال اینکه فرد بر روی وبسایت شما کلیک کند، بالاتر می‌رود و به این ترتیب ترافیک وبسایت شما افزایش می‌یابد. شما می توانید با بهینه سازی سئو سایت برای موتورهای جستجو، ترافیک بیشتری را به سایت خود جذب کنید. از طرف دیگر شما با سئوی سایت دیگر نیاز به تبلیغات برای فروش محصولات یا خدمات خود ندارید. همین سئو را بسیار ارزشمند کرده است.

۳-  سئو کاربران ورودی را به مشتری‌های شما تبدیل می‌کند.

برای اکثر وبسایت‌ها ترافیک دریافتی از موتورهای جستجو دارای بالاترین نرخ تبدیل به مشتری نهایی است. با استفاده از تثبیت موقعیت خودتان در موتورهای جستجو، می‌توانید مشتریان بیشتری را به سمت کسب‌وکارتان جذب کنید. شما با سئو سایت‌تان می‌توانید بازدید وب سایت‌تان را به صورت هدفمند افزایش دهید و کاربر را دقیقا به هدفی که دارید، هدایت نمایید.

۴- سئو تاثیر بالایی در افزایش فروش شما خواهد داشت.

همانطور که در بالا اشاره کردیم، سئو می‌توانید کاربران اینترنتی را به مشتریان شما تبدیل نماید. اگر محصولی قابل اعتماد به مشتری ارائه دهید، به طور قطع، سئو می‌تواند منجر به افزایش فروش و سبقت از رقبای‌تان شود. در واقع این یکی از مهم‌ترین مزایای سئو است و شما باید بر روی بهترین استراتژی‌های سئو سرمایه‌گذاری کنید.

۵- سئو اعتبار کسب و کار شما را بالاتر می‌برد.

واقعیت این است که مردم به گوگل اعتماد دارند و در طول روزها بارها از آن استفاده می‌کنند. چرا که هر چیزی که به دنبال آن هستند را به راحتی در اختیارشان قرار می‌دهد. پس به این ترتیب هر چیزی که گوگل به آن‌ها پیشنهاد می‌کند نیز برای کاربران باارزش و قابل اعتماد است. شما با کسب رتبه‌ی بالا در گوگل و دیگر موتورهای جستجو می‌توانید اعتماد و اعتبار خود را در نزد کاربران‌تان بالاتر ببرید. برای همین است که بسیاری از کارشناسان این حوزه معتقدند که سئو به طرز قابل توجهی بر تصمیمات اتخاذ شده برای خریدهای مختلف تأثیرگذار است.

۶- سئو هزینه‌ها را کاهش می‌دهد.

یکی دیگر از مزایای سئو این است که بسیاری از هزینه‎ها را کاهش می‌دهد. بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو به مراتب ارزان‌تر از انجام تبلیغات و روش‌های مختلف بازاریابی برای جذب مشتریان است. شما در این روش فقط با شرکتی معتبر در ارتباط خواهید بود و تمامی کارهای سئویی خود را به آن‌ها خواهید سپرد. مثلا مشتریان ما در متاوب صفر تا صد سئو سایت و بهینه‌سازی آن را به ما می‌سپارند و خیال خود را از این بابت راحت می‌کنند.

۷- در سئو با هیچ هزینه تبلیغاتی درگیر نخواهید شد.

اگر رتبه خوبی در گوگل داشته باشید، نیازی به تبلیغات ندارید و مجبور به پرداخت هزینه برای نمایش سایت در لیست نتایج نیستید. به این ترتیب شما می‌توانید ترافیک وب سایت‌تان را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ی اضافی افزایش دهید. سئوی سایت به وضوح از نظر هزینه‌ها مقرون‌ به‌ صرفه‌تر از تبلیغات‌ مختلف است.با یک استراتژی سئویی اصولی و حرفه‌ای، شما به راحتی می‌توانید هزینه‌های تبلیغاتی خود را در این بخش کاهش دهید و کارآمدتر سرمایه‌گذاری کنید.

۸-  همیشه و در هر تایمی از روز و هفته در حال پیشرفت هستید.

یکی از مهم‌ترین مزایای سئو این است که فرآیندی شبانه روزی، 24 ساعته و برای تمام روزهای سال می‌باشد. سئو کاری به تعطیلات تقویمی ندارد و همیشه در جهت رشد وب سایت‌تان حرکت می‌کند.

۹- سئو یک استراتژی بلندمدت است.

شما به سئو باید به عنوان یک استراتژی بلندمدت نگاه کنید و گاها نیاز است که برای کسب رتبه خوب برای وب سایت‌تان، 6 تا 12 ماه زمان صرف کنید. حتی ممکن است بیشتر از 12 ماه نیز نیاز به انتظار برای کسب رتبه‌های بالا داشته باشید اما زمانی که رتبه‌ی خوبی را در گوگل کسب کردید، به ندرت پیش می‌آید که به رتبه‌های پایین‌تر سقوط کنید.

۱۰- بهینه‌سازی سئو می‌تواند سرعت وب‌سایت‌تان را بهبود ببخشد.

شما با بهینه‌سازی وبسایت‌تان برای موتورهای جستجو همزمان می‌توانید سرعت سایت‌تان را نیز بهبود خواهید بخشید.  وب سایت‌های با سرعت بالا تجربه کاربری خوبی را برای بازدیدکنندگان رقم می‌زنند.

۱۱-  سئواحتمال بازگشت مشتریان را بیشتر می‌کند.

هر چه بیشتر توسط مخاطبان‌تان دیده شوید، احتمال اینکه از شما خرید کنند نیز بیشتر می‌شود. کسب رتبه خوب در گوگل به به شما کمک می‌کند تا همیشه در معرض دید باشید و احتمال فروش و جذب کاربران و تبدیل آن‌ها به مشتری را بالا ببرید.

۱۲-سئو مقرون‌به‌صرفه و کاملاً اقتصادی است.

سئو بسیار مقرون به صرفه‌تر از تبلیغات دیگر عمل می‌کند و این یکی از مهم‌ترین مزایای سئو است. اگر کمی با هزینه‌های تبلیغات آشنا باشید، حتما متوجه خواهید شد که شما با هزینه‌ کمتری می‌توانید به رتبه‌های خوب گوگل دست یابید.

۱۳- سئو آمار بازدید وب سایت شما را افزایش می‌دهد.

بهینه‌ سازی وبسایت برای موتورهای جستجو می‌تواند رتبه وبسایت شما را در گوگل افزایش دهد، محتوای وبلاگ شما را به کاربران بیشتری نمایش دهد و در نتیجه تعداد بازدید سایت‌تان را بالاتر ببرد. علاوه بر این بازدید کنندگان وب سایت شما احتمالاً وب سایت شما را به دوستان خود نیز معرفی بکنند. حضور قدرتمند سئو در کسب و کار شما به معنای واقعی کلمه و به شکلی عجیب، موجب رشد بازدید و ورودی از سایت‌های دیگر خواهد شد.

۱۴- سئو قابل سنجش و اندازه گیری است.

شما می توانید با قابلیت اندازه‌گیری و سنجش سئو، نرخ تبدیل و ورودی‌های خود را اندازه گیری کنید. علاوه بر این می‌توانید میزان پیشرفت و رتبه سایت و بازدید آن را اندازه‌گیری نمایید.

۱۵- رقبای شما برای رشد از سئو استفاده می‌کنند.

واقعیت این است که در حال حاضر تمامی کسب‌وکار از اهمیت سئوی سایت آگاه هستند و رقبای شما نیز از این قضیه مستثنی نیستند.  دیر یا زود، اگر از سئو برای رشد کسب و کار خود استفاده نکنید، طولی نمی‌کشد که از صحنه‌ی رقابت حذف خواهید شد.

۱۶- سئو می‌تواند کسب‌وکارهای نوپا را با شرکت‌های بزرگ‌تر هم‌پا کند.

اگر یک شرکت یا کسب و کار کوچک را اداره می‌کنید حتماً متوجه شدید که رقبا در Google Adwords قوی‌تر هستند. با این حال هنوز هم با استراتژی موثر سئویی می‌توانید راه خود را برای به دست آوردن رتیه‌های بالاتر هموار کنید. در حالی که شرکت‌های بزرگ‌تر به تبلیغات متکی هستند، شما می‌توانید با اتخاذ استراتژی هوشمندانه سئویی، مشتریان خود را بدست آورید و این یکی از بزرگترین مزایای سئو است.

۱۷- سئو به شما کمک می‌کند تا بازارهای جدید را تصاحب کنید.

در صورتی که وبسایت شما بهینه سازی شده باشد، می توانید کسب‌وکار خود را بیشتر توسعه دهید تا سایر حوزه‌های مرتبط مورد نظر کاربران را نیز هدف قرار دهید. کلمات کلیدی که انتخاب می‌کنید می‌توانند محصولات یا خدمات جدیدی باشند که قرار است به مخاطبین و مشتریان‌تان ارائه دهید. شما می‌توانید در موتورهای جستجو برای دستیابی به بازدید بیشتر، موضوعات جدیدی را هدف قرار دهید و آنها را برای به دست آوردن و ورود به بازارهای جدید به کاربران ارائه نمایید.

۱۸- موجب افزایش ارزش کسب و کارتان خواهد شد.

سئو باعث می‌شود که کسب و کارتان با ارزش‌تر شود، چرا که رنکینگ سئویی شما ارتقا می‌یابد. اگر به دنبال فروش وبسایت‌تان هستید، به این نکته توجه کنید که بسیاری از خریداران، رتبه‌بندی قدرتمند سئو را به عنوان دارایی ارزشمند و نامحدود شما در نظر خواهند گرفت.

۱۹- سئو تمام فعالیت‌های بازاریابی شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

تمام فعالیت‌های بازاریابی شما به نوعی به رتبه‌بندی‌های سئوی شما وابسته هستند. برای مثال سئو آگاهی از برند شما را افزایش می‌دهد. زمانی که در نتایج جستجو در رتبه‌های بالا قرار داده شوید، کاربران با کسب و کار شما آشنا می‌شوند و به هنگام تبلیغات محیطی یا در شبکه‌های اجتماعی راحت‌تر شما را به خاطر می‌آورند.

۲۰- سئو یکی از بهترین استراتژی های روابط عمومی دیجیتال است.

سئو یکی از جدیدترین استراتژی‌های روابط عمومی دیجیتال است و توانسته به روابط عمومی مفهوم جدیدی ببخشد و آن را معنی‌دار کند. بنابراین به منظور داشتن رتبه‌ی بالاتر در موتورهای جستجو نیازمند داشتن لینک‌های باکیفیت و بک‌لینک‌ها هستید. بک‌لینک‌ها پیوندهایی از سایت‌های دیگر هستند که شما را لینک کرده‌اند.

به دست آوردن بک‌لینک‌های باکیفیت ممکن است تحت تاثیر تبلیغات انجام شده باشد و یا اینکه محبوبیت شما باعث شود که دیگران بک‌لینک‌های خوبی به شما بدهند. بدیهی است که داشتن محبوبیت بیشتر، فرصت‌های رشد بیشتری را نصیب‌تان خواهد کرد.

۲۱- بهینه‌سازی، زمان ماندن کاربران در وب‌سایت را افزایش می‌دهد.

با بهینه‌سازی وب سایت و سئو، زمان حضور و ماندن مخاطب در وب سایت شما نیز افزایش خواهد یافت. طبیعتاً هرچه زمان حضور بازدیدکنندگان بالاتر باشد، احتمال افزایش فروش و سوددهی بیشتر خواهد شد. علاوه براین موجب تقویت رنکینگ وب سایت‌تان می‌شود.

۲۲- رقابت سئو در آینده سخت‌تر و گران‌تر خواهد شد. هم‌اکنون شروع کنید.

با توجه به ارزش بالای سئو و جلب توجه کسب و کارهای دیگر، پیش بینی می‌شود هر لحظه هزینه موردنیاز برای بهینه‌سازی وب‌سایت افزایش یابد. مخصوصا در حال حاضر که همه‌ی کسب‌وکارها از اهمیت حضور در دنیای آنلاین آگاه شده‌اند و تقاضا برای آن زیاد است.

۲۳- سئو بر مبنای اهداف دقیق پایه‌گذاری شده است.

سئو براساس کلمه کلیدی کار می‌کند و نتایج بر مبنای کلمات کلیدیِ مورد جستجو ظاهر می‌شوند. یکی از مزایای سئو در این است که افراد را دقیقا با همان هدفی که جستجو می‌کنند، به سمت شما هدایت می‌کند. به این ترتیب کاربرانی سمت شما می‌آیند که دقیقا با کسب‌وکار شما همسو می‌باشند و این موفقیت بزرگی است. همیشه این نکته را بخاطرتان بسپارید:

افرادی که از وب‌سایت شما بازدید می‌کنند، برای سرگرمی نیامده‌اند. آنها به مشکلی برخورده‌اند یا نیازی دارند و به دنبال پیدا کردن پاسخ آن، وارد وب‌سایت‌تان شده‌اند.

۲۴- رتبه سئوی شما برای همیشه باقی می‌ماند.

خیلی کم اتفاق می‌افتد که رتبه‌ی وبسایت شما پس از بهبود از بین برود. شما به احتمال زیاد در رتبه‌های بالا باقی خواهید ماند، مگر اینکه از استراتژی های سئو کلاه سیاه استفاده کنید. استراتژی کلاه سیاه شیوه‌ای است که در آن برای دستیابی به رنکینگ‌های بالاتر به دنبال فریب دادن موتورهای جستجو هستید.

۲۵- با سئو می توانید رشد کسب و کارتان را دو، سه یا حتی چهار برابر کند.

یکی دیگر از مزایای سئو این است که می‌تواند میزان رشد کسب‌و‌کار شما را چند برابر کند. شما با استراتژی موثر می‌توانید کاربرانی از شهرها و حتی کشورهای مختلف بیابید و کسب‌وکارتان را توسعه دهید. تمام دنیا می‌توان به فضایی برای توسعه کسب و کار و محلی برای درآمد شما شود، به شرط آنکه یک استراتژی سئوی اصولی را انتخاب کنید.

۲۶- سئو هوشمندانه‌ترین سرمایه گذاری بازاریابی اینترنتی شماست.

سئو هوشمندانه‌ترین شیوه‌ی بازاریابی اینترنتی است که می‌توانید آن را بکار بگیرید. چرا که دارایی بلند مدتی برای کسب و کار محسوب می‌شود. این دارایی در قالب افزایش فروش اینترنتی، ترافیک و بهره‌وری وب سایت‌تان نمایان می‌شود.

مزایای رفتن به آموزشگاه سئو رشت گیلار

  • آموزشگاه سئو رشت به شما کمک می کند تا در دوره های آنلاین یا حضوری که بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو را به شما آموزش می دهند شرکت کنید.
  • آموزشگاه SEO گیلار به شما کمک می کند تا با دیگر اجزای گروه مشارکت داشته باشید و بتوانید منابع خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.
  • سئو تخصصی است که بیشتر به تجربه افراد در این زمینه مربوط می شود هر چقدر زمینه کار سئو وبسایت های مختلف بیشتر باشد، تجربه بیشتری را می پذیرد. اموزشگاه سئو در رشت گیلار به شما کمک می کند تا بتوانید از تجارت اساتید بدرستی استفاده کنید و از ترفندهایی که در طول سالها بدست آورده اند بهترین استفاده را ببرید.
  • آموزشگاه سئو در رشت صفر تا صد را در زمینه آموزش SEO به شما آموزش می دهد تا بتوانید همه مباحث را در این زمینه از پایه یاد بگیرید.
  • گیلار به عنوان بهترین آموزشگاه سئو در رشت در بین اموزشگاه هایی طراحی سایت پذیرفته می شود و دلایل زیادی برای این انتخاب وجود دارد.
  • مجتمع آموزشی گیلار به عنوان بهترین آموزشگاه seo در رشت شناخته می شود زیرا دارای اساتید برجسته و با تجریه با روش های نوین تدریس است.
  • لیست آموزشگاه سئو رشت کم است و از طرفی اموزشگاه هایی که بتوانند همه جوانب را برای دانشجویان در نظر بگیرند زیاد نیست.
  • در آموزشگاه SEO در رشت گیلار می توانید به صورت استاندارد به سرفصل ها دسترسی داشته باشید و همه مطالب را بصورت اصولی یاد بگیرید.
  • آموزشگاه سئو در رشت به شما در یادگیری بهینه سازی وبسایت برای موتورهای جستجو کمک خواهد کرد.
  • با کلاس سئو گیلان می توانید خود را برای بازار کار بصورت استخدام در شرکت ها یا فریلنسری آماده کنید.
  • با شرکت در کلاس آموزش سئو گیلان می توانید وارد بازار کار حرفه ای ها شوید چون تقریبا هر وبسایتی بعد از اینکه ایجاد می شود برای افزایش ترافیک نیاز به سئو کردن دارند.
  • با شرکت در کلاس سئو در گیلان می توانید علاوه بر اینکه تئوری یاد بگیرید بصورت پروژه محور وارد فاز عملیاتی شوید.
  • اموزشگاه SEO گیلار گیلان به شما کمک می کند تا دروس مربوطه را بر حسب استانداردها و سرفصل های مورد نیاز فنی حرفه ای یاد بگیرید و جلو روید.
  • آموزشگاه سئو گیلار رشت می توانید برنامه نویسی را پروژه محور یاد بگیرید.
  • آموزشگاه SEO گیلار می توانید از رقبای خود بخاطر یادگیری خیلی از ترفندها و تجربه های اساتید برتر پیشی بگیرید.
  • ترافیک سئو بیشتر از سایر منابع ترافیکی نرخ تبدیل بالاتری را دارد. در حقیقت ، ترافیک موتور های جستجو بهترین نرخ تبدیل برای اکثر وب سایت ها را دارد، با قرارگیری خود در موتورهای جستجو ، موقعیت کسب و کار خود را برای به دست آوردن نرخ تبدیل بیشتر توسعه خواهید داد. با شرکت در دوره آموزش سئو در رشت می توانید ترافیک وبسایت های خود یا مشتریان خود را افزایش دهید.
  • با شرکت در کلاس اموزش SEO گیلان می توانید گواهینامه پایان دوره از آموزشگاه های معتبر دریافت کنید و از آن در رزومه خود استفاده کنید.
  • با شرکت در دوره های آموزش سئو در رشت می توانید از رقبای خود بخاطر یادگیری خیلی از ترفندها و تجربه های اساتید برتر پیشی بگیرید.
  • با شرکت در دوره های آموزش سئو در گیلان می توانید خود را برای بازار کار بصورت استخدام در شرکت ها یا فریلنسری آماده کنید.
  • با شرکت در دوره آموزش سئو در گیلان می توانید تمامی دروس را بر حسب استانداردها و سرفصل های مورد نیاز فنی حرفه ای یاد بگیرید و در آزمون های فنی حرفه ای شرکت کنید.
  • دوره اموزش سئو در رشت به شما کمک می کند تا بتوانید سفارشات بهینه سازی صفحات وب را بگیرید و انجام دهید و درامدزایی کنید.
  • به دست آوردن مشتری بسیار ارزان تر از تبلیغات می باشد، تنها هزینه در سئو هزینه های استخدام بهترین شرکت SEO است، اگر در کد نویسی وب سایت و الگوریتم های Google تجربه ای نداشته باشید، به یک فرد یا شرکت که تخصص لازم در بهینه سازی سایت در موتور های جستجو مهارت داشته باشد نیاز خواهید داشت. دوره های اموزش سئو در رشت به شما کمک می کنند تا بتوانید در این امور به یک متخصص سئو تبدیل شوید.
  • با شرکت در دوره های اموزش سئو در گیلان می توانید یادگیری را سریعتر کنید و در زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو سریعتر رشد کنید.
  • با شرکت در دوره اموزش سئو در گیلان می توانید از آخرین ترفندها و تکنیک هایی که میان کار بدرد شما خواهد خورد استفاده کنید.
  • SEO یک استراتژی بلند مدت است، دیدن رتبه های بهینه شده می تواند ۶-١٢ ماه طول بکشد اما با این حال ، فقط برای صعود به رتبه بندی زمان می برد. هنگامی که در موقعیت های برتر قرار گرفتید، به ندرت پایین می روید. تنها دلیل تغییر این امر به دلیل افزایش رقابت سئو یا تغییر در الگوریتم گوگل است. با شرکت در کلاس سئو رشت می توانید از این استراتژی های بلند مدت برای درامدزایی خود استفاده کنید.
  • با شرکت در کلاس سئو در رشت می توانید هزینه کمتری را نسب به کلاسهای حضوری پرداخت کنید.
  • با هدف پیدا کردن شغل مورد نظر خود می توانید در کلاس اموزش سئو رشت شرکت کنید و در حوزه ای که دوست دارید قوی تر شوید شرکت کنید.
  • با شرکت در کلاس آموزش سئو پیشرفته یا مقدماتی در رشت می توانید شهریه ای خیلی کمتر از خرید کتاب های گران پرداخت کنید.
  • اگر سئو نبود پیدا کردن وبسایت‌ها و کسب و کارهایی که در اینترنت به دنبال آن‌ها هستیم تغریباً غیر ممکن می‌شد و نمی‌توانستیم اطلاعاتی را که هر روز از اینترنت به دست می‌آوریم را پیدا کنیم. به طور کلی با شرکت در کلاس سئو در رشت می توانید وبسایتتان را در رتبه های برتر موتورهای جستجو ظاهر کنید.
  • کاربران به موتورهای جستجو اعتماد دارند به همین دلیل رتبه بالا در یک موتور جستجو مثل گوگل به جستجو گنندگان این سیگنال را می‌دهد که سایت شما یک منبع معتبر است و هر چه در صفحات بالاتری باشید، کلیک و ترافیک بیشتری از این طریق برای سایت و کسب و کار خود جذب کرده‌اید. با شرکت در کلاس آموزش سئو گیلان می توانید در صفحات برتر گوگل ظاهر شوید.
  • سئو وبسایت برای هر کسی که وبسایت دارد دارای اهمیت است و شما می توانید با شرکت در کلاس آموزش SEO در گیلان برند خودتان را بسازید.
  • اگر محصول یا خدماتی ارائه می کنید بهترین راه برای اینکه از رقبای خود عقب نماید داشتن یک وبسایت است و شما می توانید با شرکت در کلاس اموزش SEO گیلان گیلار به این هدف خود برسید و از رقبای خود پیشی بگیرید.
  • با شرکت در کلاس اموزش SEO در گیلان می توانید موجب افزایش ارزش کسب و کارتان نزد گوگل و سایر موتورهای جستجو شوید.
  • کلاس آموزش سئو در گیلان به شما می کند تا بتوانید میزان رشد کسب‌وکارتان را دو، سه یا حتی چهار برابر کنید.

آموزش خصوصی سئو در رشت چه مزایایی دارد؟

  • با شرکت در کلاس عمومی سئو در رشت می توانید هزینه کمتری را نسب به کلاسهای حضوری پرداخت کنید.
  • بعد از شرکت در کلاس عمومی سئو در رشت می توانید در سایت های  فریلنسری رقابت کنید و پروژه بگیرید.
  • با شرکت در کلاس حضوری سئو در رشت می توانید از کلاسها یادداشت برداری کنید.
  • با شرکت در کلاس سئو در رشت می توانید از امکاناتی که برای تدریس در اختیار شما قرار داده می شود استفاده کنید.
  • با شرکت در کلاس سئو رشت می توانید از سئو سایت را یاد بگیرید تا تأثیر بسزایی در تصمیمات خرید افراد در وب سایت داشته باشید تا بتوانید نرخ تبدیل (Conversion rate) را افزایش دهید.
  • با شرکت در کلاس حضوری سئو در گیلان گیلار می توانید از آخرین ترفندها و تکنیک هایی که میان کار بدرد شما خواهد خورد استفاده کنید.
  • با شرکت در کلاس خصوصی سئو در رشت می توانید تسلط بیشتری به امور داشته باشید.
  • با شرکت در اموزش خصوصی سئو در رشت می توانید یادگیری را سریعتر کنید.
  • با شرکت در کلاس خصوصی سئو در رشت می توانید از تمامی وقت خود برای هر اموری که می خواهید در این زمینه قوی تر باشید استفاده کنید.
  • با کلاس سئو گیلار گیلان می توانید کلمات کلیدی زیادی را در صفحات برتر گوگل ظاهر کنید.
  • با کلاس سئو رشت می توانید وارد بازار کار حرفه ای ها شوید چون تقریبا هر کسب و کاری به نیروهای انسانی برای انجام دادن مهارت های سئو برای سایت نیاز دارند.
  • با شرکت در کلاس سئو در رشت می توانید سواد کامپیوتری خودتان را بالا ببرید و کارهای روزمره و یا کاریتان را بصورت حرفه ای تر، با سرعت بیشتر و زمان کمتری انجام دهید.
  • با کلاس حضوری سئو در رشت علاوه بر اینکه تئوری یاد می گیرید بصورت پروژه محور وارد فاز عملیاتی می شوید.
  • کلاس سئو گیلار رشت دروس مربوطه را بر حسب استانداردها و سرفصل های مورد نیاز فنی حرفه ای یاد بگیرید و جلو روید.
  • کلاس سئو گیلان می توانید پروژه محور یاد بگیرید.
  • کلاس سئو در گیلان می توانید از رقبای خود بخاطر یادگیری خیلی از ترفندها و تجربه های اساتید برتر پیشی بگیرید.
  • کلاس سئو گیلار گیلان می توانید مهارتهای اصلی را بصورت جزء به جزء یاد بگیرید.
  • کلاس سئو در گیلان می توانید گواهینامه پایان دوره از آموزشگاه های معتبر دریافت کنید و از آن در رزومه خود استفاده کنید.
  • کلاس حضوری سئو در گیلان می توانید شهریه ای خیلی کمتر از خرید کتاب های گران پرداخت کنید.

قیمت آموزش SEO در رشت و یا گیلان به چه عواملی بستگی دارد؟ 

  • قیمت آموزش سئو رشت به تاریخ شروع کلاس ها بستگی دارد.
  • قیمت اموزش سئو رشت به محیط ارام و مناسب و کلا لوکیشن محل تدریس بستگی دارد.
  • هزینه کلاس آموزش سئو گیلان به تکنولوژی های بکار رفته در کلاس برای آموزش بهتر و درک مطالب عملی بصورت بهتر بستگی دارد.
  • قیمت اموزش سئو در گیلان به اینکه کلاس ها حضوری یا آنلاین برگزار می شوند بستگی دارد.
  • هزینه کلاس سئو در گیلان به اینکه دوره چقدر نیاز به کار عملی و چقدر نیاز به کار پروژه ای دارد بستگی دارد.
  • هزینه کلاس اموزش سئو در رشت به سختی تدریس نرم افزاری که تدریس می شود بستگی دارد.
  • هزینه آموزش سئو در گیلان به سطح دوره یعنی مقدماتی یا پیشرفته باشد بستگی دارد.
  • هزینه آموزش سئو گیلان به اینکه کلاس ها بصورت خصوصی یا عمومی برگزار شوند دارد.
  • هزینه کلاس سئو گیلان به ارتباط دانشجو که می تواند بصورت مستقیم با مدرس در ارتباط باشد بستگی دارد.
  • هزینه اموزش سئو در گیلان به استفاده از نرم افزارها و مطالب بروز برنامه نویسی بستگی دارد.
  • قیمت آموزش سئو در رشت به کاهش هزینه ها نسبت به بقیه آموزشگاه ها بستگی دارد.
  • قیمت اموزش سئو در رشت به تعداد جلساتی که نیاز به تدریس دارند بستگی دارند.
  • هزینه آموزش سئو رشت به محلی که آموزشگاه در آن قرار دارد بستگی دارد. معمولا محلاتی که به مرکز شهر نزدیکتر هستند نسبت به محلاتی که دورتر از مرکز شهر هستند بخاطر موقعیت مکانی کمی گرانتر هستند.
  • هزینه اموزش SEO گیلان به اینکه میخواهید تدریس در چه راستایی و کاربردی به شما اموزش داده شود بستگی دارد.
  • قیمت آموزش سئو گیلان به اینکه می خواهید پروژه محور کار کنید یا مهارت محور کار کنید بستگی دارد.
  • هزینه اموزش سئو رشت به اینکه می خواهید کلاس چند نفره برگزار شود بستگی دارد.
  • هزینه کلاس آموزش سئو در رشت به کتاب ها یا نرم افزارها یا جزوه هایی که به دانشجویان داده می شود بستگی دارد.
  • قیمت اموزش SEO در گیلان به اینکه می خواهید از چه پلتفرمی یاد بگیرید بستگی دارد.
  • هزینه کلاس اموزش سئو رشت به اینکه می خواهید برای چه اموری مثلا پروژه دانشجویی و … از آن کلاس استفاده کنید بستگی دارد.
  • هزینه کلاس آموزش سئو رشت به شهریه ای که از مراجع بالاتر و فنی حرفه ای می رسد بستگی دارد.
  • قیمت آموزش سئو در گیلان به تجربه مدرس که چند سال تجربه و تسلط دارد بستگی دارد.
  • هزینه آموزش سئو در رشت به شهریه ای که برای کلاس ها با توجه به سطوح آنها در نظر گرفته شده بستگی دارد.
  • هزینه کلاس سئو رشت به نوع حرفه ای مورد نظر بستگی دارد.
  • هزینه کلاس سئو در رشت به تعداد نفرات در یک کلاس بستگی دارد.
  • هزینه اموزش سئو در رشت به تعداد ساعات در هر جلسه بستگی دارد.
  • هزینه کلاس اموزش سئو گیلان به حجم تمرین ها و مثالهایی که در کلاس کار می شود بستگی دارد.
  • هزینه کلاس آموزش سئو در گیلان به اینکه دانشجو می خواهد کلاس اضافه تر بردارد یا نه بستگی دارد.
  • هزینه کلاس اموزش سئو در گیلان به سرفصل ها و مباحث مقدماتی یا پیشرفته ای که در طی دوره تدریس می شود بستگی زیادی دارد.

ثبت نام اموزش سئو در رشت

نحوه ثبت نام اموزش سئو در رشت در مجتمع آموزشی گیلار (igilar.com)

ثبت نام آموزش سئو در گیلان در مجتمع آموزشی گیلار معمولا یا از طریق مراجعه حضوری به آموزشگاه یا از طریق وب سایت آموزشگاه و یا از طریق تلفنی و همچنین از طریق شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، لینکدین و واتساپ و غیره صورت می پذیرد.

البته اکثر افراد قبل از ثبت نام اموزش سئو در رشت بصورت تلفنی یا از سایت تاریخ و هزینه کلاسها را مطلع می شوند و سپس اقدام به ثبت نام می کنند.

با ثبت نام آموزش سئو در رشت (مجتمع آموزشی گیلار) بهترین استاد خود در برنامه نویسی شوید.

پیج اینستاگرام آموزش SEO در رشت

  • صدور گواهینامه معتبر در پایان دوره
  • برگزاری کلاس ها از مقدماتی تا پیشرفته
  • هزینه مناسب و پایین برای ثبت نام کلاس ها
  • برگزاری کلاس ها به صورت عملی و تئوری
  • تضمین کیفیت کلاس
  • تخفیفات ویژه برای ایام خاص از سال

دوره های آموزشی در حال ثبت نام مجتمع آموزشی گیلار

دوره های مشابه

igilar-com-telegram-button-channel.
شماره موبایل
تلفن ثابت
igilar-com-sms-b

دوستان خود را به ثبت نام این کلاس ها دعوت کنید

4.9/5 - (7 امتیاز)

12 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • ماریا نعیمی
    تیر 6, 1401 7:35 ب.ظ

    برای شرکت در کلاس آموزش سئو باید کامپیوتر بیاریم؟

    پاسخ
    • خیر نیازی نیست
      در صورت نیاز سیستم کامپیوتر در اختیار شما قرار داده خواهد شد

      پاسخ
  • با شرکت در آموزش سئو مقدماتی در رشت میتونیم کسب درامد کنیم؟

    پاسخ
    • شما در دوره آموزش سئو مقدماتی اصول مقدماتی سئو را یاد میگیرید و با مشاوره های استاد دوره یاد میگیرید چگونه کسب درامد کنید.

      پاسخ
  • آموزش سئو مقدماتی نیاز به پیش نیازی داره؟

    پاسخ
    • مجتمع آموزشی گیلار
      آذر 1, 1402 11:57 ق.ظ

      شرکت در این دوره پیش‌نیاز خاصی ندارد. کافی است با جستجو در اینترنت آشنا باشید .

      پاسخ
  • آموزش سئو مقدماتی شامل چه مواردیه

    پاسخ
    • مجتمع آموزشی گیلار
      آذر 23, 1402 1:09 ب.ظ

      سلام سرفصل های این دورهشامل مباحث زیر میباشد:
      آشنایی با مبانی اینترنت و صفحات وب
      نحوه کار موتور جستجوی گوگل
      شاخص های رتبه بندی صفحات توسط گوگل
      آشنایی با الگوریتم های مهم و آپدیت های گوگل
      آموزش تحقیق کلمات کلیدی
      آنالیز رقبا
      آموزش سئو محتوا (محتوای متنی، عکس، ویدیو)
      آموزش سئو تکنیکال
      آموزش کامل گوگل سرچ کنسول
      لینک سازی خارجی مقدماتی

      پاسخ
  • آموزش سئو مقدماتی رشت چه روزایی تشکیل میشن؟

    پاسخ
    • مجتمع آموزشی گیلار
      اردیبهشت 1, 1403 12:09 ب.ظ

      این دوره با توجه به شرایط اساتید و دانشجویان و همچنین ظرفیت خالی آموزشگاه متغیر هست و معمولا به گونه ای برگزار میشه که با شرایط دانشجو منطبق باشه، برای اطلاع دقیق تر میتونید با شماره آموزشگاه تماس بگیرید

      پاسخ
  • چجوری میتونم برای شرکت تو دوره آموزش سئو مقدماتی در رشت مشاوره بگیرم؟

    پاسخ
    • مجتمع آموزشی گیلار
      اردیبهشت 1, 1403 12:07 ب.ظ

      برای تماس با مدرس دوره باید به صورت تلفنی با مدیر دپارتمان گیلار تماس گرفته و در خصوص هماهنگی و امکان جلسه با استاد صحبت کنید.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید