کلاس آموزش هلو در رشت گیلان - مجتمع آموزشی گیلار
attach_money

هزینه کلاس عمومی: 1.690.000 تومان

call

مشاوره رایگان: 09118289005

place

آدرس: رشت، میدان قلیپور، مجتمع آموزشی گیلار

اطلاعات تکمیلی دوره

hourglass_empty

تعداد جلسات: 10

local_library

ظرفیت کلاس: 6 نفر

history

کل ساعات دوره: 20ساعت

pending_actions

برنامه برگزاری: 2 روز در هفته

alarm

هر جلسه: 2 ساعت

اطلاعات اول دوره
معرفی اشخاص در نرم افزار هلو
تنظیمات مربوط به طرف حساب
گروه بندی کالا و کدینگ
کالای اولیه انبار
واحد کالا
حذف کالا و طبقه بندی
معرفی حسابها و چک ها در نرم افزار هلو
افتتاح حساب بانکی
تعریف صندوق و تنخواه گردان و بانک
موجودی دادن به صندوق و تنخواه و بانک
چک های داده شده و گرفته شده سال قبل
اصلاحات اول دوره
انتهای عملیات اول دوره در حسابداری هلو
وارد نمودن اطلاعات مالی از دوره مالی قبل به سیستم (صادر نمودن سند افتتاحیه)
صادر نمودن انواع فاکتورهای خرید، فروش، پیش فاکتور و برگشت از خرید و …
کالای امانی
آموزش کار با بازاریابان (فاکتورهای امانی)
ثبت رویدادهای مالی (صدور سند)
انبارگردانی و اتخاذ تصمیم مدیریت در مورد کالاهای کسری و انتقال به سال جدید
اعلام سررسید چک ها به صورت خودکار
امور مالی اتوماتیک
رسیدگی به چک های صادره و وارده موسسات
انواع گزارشات آماری و عمومی شامل ریز عملکرد بانک، تهیه لیست بدهکاران و بستانکاران ترازنامه و صورت سود و زیان
آموزش اصلاح سندها و فاکتورهای صادر شده
عملیات بستن حساب ها

دانشجو پس از گذراندن دوه آموزش نرم افزار هلو آماده مصاحبه و استخدام در این شغل خواهد بود.

احتیاج به پیش نیاز نداشته و از صفر تا صد آموزش داده می شود.

تمامی دانشجویان، حسابداران و افراد جویای کار در این رشته

امروزه با توجه به اینکه سیستم سنتی حسابداری بسمت مکانیزه شدن پیشرفته لذا یادگیری نرم افزارهای حسابداری مهمترین فاکتور برای استخدام می باشد.

نرم افـزار حسابداری هلو، بهترین و پر کاربرترین نرم افـزار حسابداری تحت ویندوز در ایران است که نسخه های متنوع برای شغلهای مختلف از جمله شرکت های بازرگانی، فروشگاه ها، شرکت های خدماتی، تولیدی و نسخه ویژه رستوران ها را دارد.
کاربری آسان همراه با امکانات گسترده، نرم افزار هلو را به پرکاربرترین و بهترین نرم افـزار مالی کشور تبدیل کرده است، این نرم افزار در نسخه های تک کاربره و شبکه ارائه می گردد.
از سری امکانات مهم نرم افزار هلو صدور انواع فاکتور، اعلام سررسید چک‌ها بصورت اتوماتیک، امکان دریافت گزارش‌های متنوع و…است.

آینده شغلی کارآموزان حسابداری هلو

همانطور که می دانید هر روزه تعداد شرکت هایی که ثبت می شوند رو به افزایش است و جالبتر این که هر کدام از این شرکتها در آینده ای نزدیک قطعا نیاز به حسابدار خواهند داشت. به همین جهت به سادگی می توان نتیجه گرفت که با توجه به رشد اقتصادی روز افزون شرکت ها و ادارات و گردش مالی در این مراکز، بطور حتم نیاز به افراد مسلط به انواع نرم افزار های حسابداری مثل هلو و نرم افزار حسابداری سپیدار احساس می شود.
اگر کسب و کار خود را تازه شروع کرده اید و یا صاحب یه شرکت کوچک و در حال پیشرفت هستید و یا قصد استخدام بعنوان کارمند بخش مالی در یک شرکت را دارید با فراگیری نرم افزار های حسابداری هلو و همچنین نرم افزار حسابداری سپیدار یک گام به جلو بردارید.

دوره جامع آموزش نرم افزار هلو در مجتمع آموزشی گیلار

دوره جامع آموزش نرم افزار هلو ، دوره ای پیشرفته جهت ورود به بازار کار است. کارگاهی ۹۸ درصد عملی، که به صورت ویژه دانشجو را برای اشتغال به کار آماده خواهد کرد.
دانشجویان در دوره آموزش نرم افزار هلو مجتمع آموزشی گیلار، ضمن آشنایی کامل با مفاهیم تئوری به طور کامل با روش کار و تنظیمات مختلف نرم افزار هلو آشنا خواهند شد.
شما می توانید پس از از گذراندن دوره آموزش نرم افزار هلو، جهت دریافت مدرک معتبر اقدام کنید.

مجتمع آموزشی گیلار برای تسهیل یادگیری کارآموزان این دوره علاوه بر استفاده از اساتید متخصص، با ارائه جزوات کارآموزان خود را یاری می کند.

کلاس های آموزش نرم افزار حسابداری سپیدار و آموزش نرم افزار هلو طی 16 ساعت توسط اساتید مجرب در آموزشگاه حسابداری مجتمع آموزشی گیلار( بهترین آموزشگاه حسابداری در رشت ) برگزار می گردد.

یادگیری حسابداری هلو = افزایش شانس اشتغال

.

اگر از یک حسابدار درباره ی بهترین نرم افزار حسابداری سوال کنید قطعا نرم افزار هلو را به شما پیشنهاد خواهد داد. بدون شک یادگیری این نرم افزار به یک آموزش عالی نیاز دارد. اگر می خواهید این نرم افزار را یاد بگیرید و وارد بازار کار شوید می توانید در اموزشگاه نرم افزار Holoo گیلار گیلان شرکت کنید.

درباره نرم افزار هلو 

نرم افزار حسابداری و مالی هلو یک نرم افزار کاملا ایرانی است که در زمینه حسابداری مورد استفاده قرار می گیرد و یکی از کامل ترین نرن افزارهای حسابداری است. از این نرم افزار در زمینه کارهای فروشگاهی و حساس استفاده می شود.

به دلیل ساده بودن این نرم افزار افرار غیرحسابدار نیز به راحتی می توانند با آن کار کنند. این نرم افزار مورد استفاده در فروشگاه ها و شرکت ها و تولیدی ها می باشد و از امکانات متعدد آن می توان به صدور فاکتور و اعلام سررسید چک ها و استفاده آسان برای تمام کاربران اشاره کرد

مزایای آموزش هلو رشت

  • نصب و راه اندازی آسان
  • استفاده راحت
  • امنیت بالای برنامه
  • امکان گزارشگیری از برنامه

انواع اموزش هلو رشت

  • نرم افزار هلو شرکتی
  • نرم افزار هلو شرکتی
  • نرم افزار هلو فروشگاهی
  • نرم افزار هلو صنعتی
  • نرم افزار هلو تولیدی
  • نرم افزار هلو تحت شبکه
  • نرم افزار هلو آموزشگاهی

چرا آموزش نرم افزار هلو رشت را انتخاب کنم؟

ساده بودن اموزش نرم افزار هلو رشت برای همه افراد حتی افراد غیر حرفه ای و سایر مزایا باعث شده است که این نرم افزار در میان کاربران مورد استقبال فراوانی قرار گیرد. این که قابلیت های این نرم افزار برای هر شغلی متمایز عمل می کند و همین طور شامل تمام بخش های حسابداری بازرگانی، انبارداری، خزانه داری و تولید خصوصا به صورت یکپارچه است و اسناد و فاکتور های آن را به صورت همزمان صادی می نماید همه و همه دلیل انتخاب اموزش برنامه هلو رشت می باشد.

اموزش هلو گیلان برای چه افرادی کاربرد دارد؟

آموزش نرم افزار هلو گیلان تقریبا در تمامی مشاغل می تواند کاربرد داشته یاشد. چون این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که تمامی افراد می توانند از آن استفاده کنند. از اموزش نرم افزار هلو گیلان هم می توانید در یک مغازه خرده فروشی کوچک استفاده کنید. از آموزش برنامه هلو گیلان می توانید حتی در سازملن های بزرگ نیز استفاده کنید.

اموزش برنامه هلو گیلان را باید از کجا شروع کرد؟

در صورتی که مالک یک کسب‌و‌کار باشید و خودتان هزینه خرید آموزش هلو در گیلان را پرداخت کرده باشید، می‌توانید در دوره‌های غیرحضوری رایگان و دوره‌های پولی اموزش هلو در گیلان شرکت کنید. در این دوره‌ها می‌توانید تسلط بر مبانی ابتدایی آموزش نرم افزار هلو در گیلان پیدا کنید؛ اما این‌ها قطعاً برای کار با هلو کافی نیستند. مخصوصاً اگر به‌عنوان یک حسابدار قصد کار در سازمان و کسب‌و‌کارهای مختلف را دارید، باید به روش‌های مختلف اموزش نرم افزار هلو در گیلان ببینید. همان طور که اشاره کردیم، نرم‌افزارهای هلو بر اساس مشاغل، متغیر هستند. به همین خاطر یک حسابدار خبره باید تسلط کافی بر آموزش برنامه هلو در گیلان  را داشته باشد.

همچنین آموزش Holoo گیلان نباید فقط به‌ صورت تک بعدی و تئوری باشد. تا زمانی که یک حسابدار به‌ صورت عملی اموزش Holoo گیلان را نبیند، نمی‌تواند به‌ صورت حرفه‌ای با این نرم‌افزار کار کند. پس دوره آموزش نرم افزار Holoo گیلان باید به دو بخش تئوری و عملی تقسیم شود. حسابدار باید در همان لحظه که تئوری را آموزش می‌بیند، همان لحظه این نکته را روی نرم‌افزار نیز بررسی کند تا تسلط کافی بر آن پیدا نماید. هلو یک برنامه بسیار جامع و با جزئیات بسیار کامل است. به همین خاطر اموزش نرم افزار Holoo گیلان نیز باید به‌صورت جامع و باجزئیات کامل انجام شود. دراموزشگاه گیلار می توانید دوره آموزش برنامه Holoo گیلان به صورت کامل و جامع ببینید.

اهمیت آموزش هلو در رشت

  • اموزش هلو در رشت برای صاحبین مشاغل و شرکت ها واجب است. چرا که آموزش نرم افزار هلو در رشت باعث می شود شما بتوانید به راحتی سیستم کسب و کار خود را از نظر ورودی و خروجی پول و سرمایه مدیریت نمایید.
  • همچنین نرم افزار هلو در عین سادگی بسیار مقرون به صرفه است به همین دلیل اموزش نرم افزار هلو در رشت بسیار به صرفه می باشد.
  • شما با آموزش برنامه هلو در رشت و با فقط یکبار هزینه بابت خرید برنامه هلو خیالتان برای همیشه بابت حساب های شرکت راحت می شود.
  • آموزش Holoo رشت شما را قادر می سازد که توسط یک نرم افزار جامع تمام امور مالی مورد نیاز شرکت را به شکلی صحیح و قابل اطمینان انجام دهید و در دوره های ماهیانه و سالیانه بطور منظم گزارشات مالی را دریافت نمایید.

چرا در دوره های آموزش نرم افزار Holoo در گیلان ثبت نام کنم؟

  • با ثبت نام آموزش هلو در رشت ابتدا از مفاهیم پایه شروع خواهیم کرد و سپس به اموزش تخصصی هلو می پردازیم.
  • با ثبت نام اموزش هلو در رشت ابزارها، روش‌ها و استراتژی‌ها را یکی یکی با هم مرور خواهیم کرد.
  • با ثبت نام آموزش هلو در گیلان و با توضیحاتی که خواهیم داد و با تمرین‌هایی که انجام می‌دهید، این مسیر را با هم جلو می‌رویم.
  • با ثبت نام اموزش هلو در گیلان به سوالات و ابهامات شما در طول این یک سال به صورت ویدئویی، صوتی و متنی در پاسخ می‌دهیم.
  • با اموزش Holoo رشت  شما تکرار یا ترجمه منابع خارجی را به دست نمی‌آورید. نتیجه تجربیات سال‌های سالِ فردی  با شما به اشتراک گذاشته می‌شود.
  • با آموزش نرم افزار Holoo رشت  در طول دوره از تجارب واقعی استفاده خواهید کرد.
  • با آموزش برنامه Holoo رشت می توانید خیلی راحت با این نرم افزار کار کنید و از سادگی ان لذت ببرید.
  • با آموزش Holoo در رشت از تجربیات اساتید آموزشگاه گیلار بهره می برید.
  • یکی از ویژگی های بسیار مهم آموزش نرم افزار Holoo در رشت سادگی کار با نرم افزار هلو است. در نتیجه نصب و راه اندازی ان نیز ساده و راحت می بغاشد.
  • بزرگ ترین دلیل محبوبیت آموزش برنامه Holoo در رشت همانطور که گفتیم راحتی کار با ig, می باشد. به طوری که برای کار با این نرم افزار حسابداری اصلا لازم نیست حتما دارای تخصص حسابداری باشید.
  • اموزش برنامه Holoo در رشت در عین سادگی به لحاظ امنیتی دارای سطح استاندارد بالایی می باشد.
  • شما می توانید به روش های مختلف و به سادگی گزارشات مختلف و متنوعی دریافت کرده و آن ها را چاپ نمایید. و یا حتی فایل اکسل گزارش را دریافت نمایید حتی می توانید اطلاعات و گزارشات بیشتری نیز دریافت کنید.

کلاس هلو رشت

برای شرکت در کلاس هلو در رشت ما دوره آموزش هلو در رشت گیلار را به شما معرفی می کنیم. شما با شرکت در دوره های آموزش هلو در رشت امکان حضور در دور های فنی و حرفه و دریافت مدرک بین المللی رایانه کار حسابداری را خواهید داشت. در این کلاس ها امکان دریافت پشتیبانی از مربیان دوره در حین کلاس و پس از اتمام کلاس موجود است.

اگر به یادگیری حسابداری علاقمند هستید و مایلید در کنار یادگیری حسابدرای، آموزش نرم افزار Holoo در رشت را نیز کامل یاد بگیرید حتما در دوره آموزش هلو در گیلان اموزشگاه گیلار شرکت کنید.

قیمت آموزش هلو رشت به چه عواملی بستگی دارد؟

  • قیمت اموزش هلو رشت به محیط آموزشگاه بستگی دارد.
  • قیمت آموزش هلو در رشت به تجریه اساتید بستگی دارد.
  • قیمت اموزش هلو در رشت به تعداد نفرات در یک کلاس بستگی دارد.
  • هزینه آموزش هلو رشت به نوع حرفه ای مورد نظر بستگی دارد.
  • هزینه اموزش هلو رشت به شهریه کلاس ها بستگی دارد
  • هزینه اموزش هلو در رشت به آدرس آموزشگاه بستگی دارد.
  • هزینه کلاس هلو رشت به تکنولوژی های بکار رفته در کلاس بستگی دارد.
  • هزینه کلاس هلو در رشت به تدریس مناسب مدرس بستگی دارد.
  • هزینه کلاس آموزش هلو رشت به پشتیانی بعد از کلاس ها بستگی دارد.
  • هزینه کلاس اموزش هلو رشت به محیط ارام و مناسب بستگی دارد.
  • هزینه کلاس آموزش هلو در رشت به کلاس های عمومی و خصوصی بستگی دارد.
  • هزینه کلاس اموزش هلو در رشت به ارتباط مستقیم با مدرس بستگی دارد.
  • قیمت آموزش هلو گیلان به استفاده از نرم افزارها و مطالب بروز بستگی دارد.
  • قیمت اموزش هلو گیلان به کاهش هزینه ها نسبت به بقیه آموزشگاه ها بستگی دارد.
  • قیمت اموزش هلو در گیلان در رشت به امکانات کلاس ها بستگی دارد
  • هزینه آموزش هلو گیلان به اطلاعات به روز دنیای استادا بستگی دارد.
  • هزینه اموزش هلو گیلان به جو کلاس ها بستگی دارد.
  • هزینه آموزش هلو در گیلان به تعداد دانش اموزان در دوره بستگی دارد.
  • شما می توانید هزینه اموزش هلو در گیلان به صورت اقساطی پرداخت کنید.
  • هزینه کلاس هلو گیلان در آموزشگاه گیلار نسبت به باقی اموزشگاه ها به صرفه تر است.
  • هزینه کلاس آموزش هلو گیلان به تجارب واقعی اسساتید در این حوزه مرتبط است.
  • هزینه کلاس اموزش هلو گیلان به فضای ارام و ساکت اموزشگاه بستگی دارد.

درباره وضعیت آموزشگاه برنامه Holoo رشت

  • آموزشگاه برنامه Holoo در رشت معمولا دارای تجهیزات به روز و استاندارد هستند.
  • آموزشگاه برنامه Holoo رشت معمولا دارای اساتید مجرب و کاربلد هستند.
  • آموزشگاه برنامه Holoo در رشت معمولا با صدور مدرک معتبر مشغول به کار هستند.
  • آموزشگاه برنامه Holoo در رشت صفر تا صد به به استانداردهای آموزشی عمل می کنند.
  • دوره اموزش هلو در رشت صفر تا صد هستند.
  • بهترین آموزشگاه برنامه Holoo در رشت دارای  آموزش عملی بیشتر از آموزش تئوری است.
  • بهترین آموزشگاه برنامه Holoo در رشت آموزش کاربردی را الویت قرار می دهد.
  • لیست آموزشگاه برنامه Holoo رشت که هزینه کلاس های آن پایین است زیاد است.
  • لیست آموزشگاه برنامه Holoo رشت که با فنی حرفه ای کار می کنند زیاد است.
  • مراکز آموزش برنامه Holoo در رشت که دارای مدرس های خوب و با تجربه هستند زیاد است.

درباره آموزشگاه نرم افزار Holoo گیلار

آموزشگاه نرم افزار Holoo گیلار رشت با عنوان آی گیلار (igilar) در سال ۱۳۸5 شروع به کار کرد. این آموزشگاه فعالیت خود را با نیت خدمت به گیلانی های عزیز آغاز کرد، تا با آموزش های حرفه ای و با کیفیت و همچنین اعطای مدرک اصلی دیپلم و گواهی نامه مهارت از سازمان فنی و حرفه ای کشور گامی موثر در تسهیل امور این عزیزان داشته باشد.

اموزشگاه نرم افزار Holoo گیلار رشت در کنار ارایه آموزش های مهارتی و کاربردی  در راستای بازار کار با بهره‌ گیری از کادری کارآزموده و مجرب و همچنین استفاده از خدمات نوین آموزشی، ایجاد انگیزه در جوانان را جزء لاینفک برنامه های خود قرار داده و عمیقاً به این موضوع معتقد است که موفقیت دانشجو، لازمه موفقیت آموزشگاه نرم افزار Holoo گیلار گیلان خواهد بود.

آموزشگاه نرم افزار Holoo در رشت گیلار دوره های تخصصی و عمومی بازاریابی را در جهت بهبود و تداوم کسب و کار با استانداردها و مدارک بین المللی ارائه می نماید.

کلمات کلیدی اموزش برنامه Holoo گیلان

  • آموزش Holoo در گیلان
  • اموزش Holoo در گیلان
  • آموزش نرم افزار Holoo در گیلان
  • اموزش نرم افزار Holoo در گیلان
  • آموزش برنامه Holoo در گیلان
  • اموزش برنامه Holoo در گیلان
  • آموزش خصوصی هلو در رشت
  • اموزش خصوصی هلو در رشت
  • تدریس خصوصی هلو رشت
  • تدریس خصوصی هلو در رشت
  • کلاس خصوصی هلو در رشت
  • کلاس عمومی هلو در رشت
  • کلاس حضوری هلو در رشت
  • یادگیری خصوصی هلو در رشت
  • یادگیری خصوصی هلو رشت
  • آموزش خصوصی هلو در گیلان
  • اموزش خصوصی هلو در گیلان
  • تدریس خصوصی هلو گیلان
  • تدریس خصوصی هلو در گیلان
  • کلاس خصوصی هلو در گیلان
  • کلاس عمومی هلو در گیلان
  • کلاس حضوری هلو در گیلان
  • یادگیری خصوصی هلو در گیلان
  • یادگیری خصوصی هلو گیلان
  • آموزش هلو در رشت غیرانتفاعی
  • آموزش هلو در رشت غیر حضوری
  • کلاس هلو گیلان
  • کلاس هلو در گیلان
  • کلاس آموزش هلو گیلان
  • کلاس اموزش هلو گیلان
  • کلاس آموزش هلو در گیلان
  • کلاس اموزش هلو در گیلان

 

  • صدور گواهینامه معتبر در پایان دوره
  • برگزاری کلاس ها از مقدماتی تا پیشرفته
  • هزینه مناسب و پایین برای ثبت نام کلاس ها
  • برگزاری کلاس ها به صورت عملی و تئوری
  • تضمین کیفیت کلاس
  • تخفیفات ویژه برای ایام خاص از سال

دوره های آموزشی در حال ثبت نام مجتمع آموزشی گیلار

دوره های مشابه

igilar-com-telegram-button-channel.
شماره موبایل
تلفن ثابت
igilar-com-sms-b

دوستان خود را به ثبت نام این کلاس ها دعوت کنید

4.9/5 - (21 امتیاز)

13 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • محمد راد
    تیر 8, 1401 4:55 ق.ظ

    کدوم کد رو برای آموزش نرم افزار هلو استفاده میکنید؟

    پاسخ
    • Gilar Educational Complex
      اردیبهشت 4, 1402 2:57 ب.ظ

      برای آموزش نرم افزار هلو از نسخه آموزشی شرکت طرفه نگار (هلو) استفاده می کنیم که امکانات نسخه جامع هلو رو داره و شما با شرکت در این دوره میتونید با همه نسخه ها کار کنید.

      پاسخ
  • کاش راجب استادتون حتما اطلاعات میذاشتید
    چون واقعا در حال حاضر استاد با تخصص کم پیدا میشه خوب آموزش بده بصورت بازار کار

    پاسخ
    • مجتمع آموزشی گیلار
      تیر 7, 1402 11:40 ق.ظ

      سلام و عرض ادب
      برای اطلاعات بیشتر و جزییات میتونید با همکاران ما در بخش آموزش مجتمع آموزشی گیلار تماس بگیرید
      01333528077
      یا از طریق تلگرام یا واتس اپ آموزشگاه پیام بدید
      09118289005

      پاسخ
  • نرم افزار هلو بیشتر از سپیدار کاربرد داره؟

    پاسخ
  • آیا شما برای آموزش هلو رشت مدرک هم میدید؟

    پاسخ
    • مجتمع آموزشی گیلار
      مهر 22, 1402 11:45 ق.ظ

      سلام و عرض ادب
      بله بعد از گذروندن دوره آموزشی هلو گواهی پایان دوره براتون صادر میشه

      پاسخ
  • آیا دوره آموزشی هلو به صورت حضوری یا آنلاین ارائه می‌شود؟

    پاسخ
  • کلاس آموزش هلو رشت چند ساعتست؟

    پاسخ
  • سلام کلاس آموزش هلو رشت از کی شروع میشه؟

    پاسخ
    • مجتمع آموزشی گیلار
      اردیبهشت 1, 1403 12:43 ب.ظ

      این دوره با توجه به شرایط اساتید و دانشجویان و همچنین ظرفیت خالی آموزشگاه متغیر هست و معمولا به گونه ای برگزار میشه که با شرایط دانشجو منطبق باشه، برای اطلاع دقیق تر میتونید با شماره آموزشگاه تماس بگیرید

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید