درآمدزایی از نرم افزار پاور پوینت (Microsoft PowerPoint) چگونه است؟

راه های درامدزایی از نرم افزا رپاورپوینت - درامد از Powerpoint - مجتمع آموزشی گیلار

درآمد پاور پوینت، چقدر است؟ کسب درآمد از پاورپوینت چگونه انجام می گیرد؟ کسب درآمد از طریق پاورپوینت چه فوایدی دارد؟ چرا دانشجویان و دانش آموزان باید به سراغ درامدزایی از پاور پوینت بروند؟ اینها مواردی هستند که در این مطلب از وبلاگ مجتمع آموزشی گیلار می خواهیم به آنها بپردازیم.

امروزه یکی از بهترین راه حل ها و البته بی زحمت ترین و دلچسب ترین کارها برای کسب درآمد، درآمدزایی از Power Point است. به طور کلی، درآمد از پاور پوینت به صورت های مختلفی انجام می گیرد؛ به عنوان مثال، بعضی از شرکت های بزرگ برای تبلیغ کردن محصولات خودشان یا برای ارائه جلساتشان به پاورپوینت های حرفه ای احتیاج دارند. به همین دلیل هم کسانی که به کار درآمد با پاور پوینت آشنا باشند، می توانند به راحتی برای خودشان یک کسب و کار اینترنتی راه بیندازند.

یکی از مزایای کار کردن با پاورپوینت این است که بسیار راحت بوده و هر شخصی می تواند به آسانی آن را یاد بگیرد؛ حتی برای انجام آن نیازی به پرداخت هزینه نیست‌. آیا شما هم به دنبال یادگیری کسب درآمد از Power Point هستید؟ آیا در مورد درامد پاور پوینت چیزی می دانید؟ برای یادگیری این حرفه به ادامه مطالب توجه کنید.

پاورپوینت چه برنامه ای است؟

به طور کلی، با کمک برنامه پاورپوینت می توان موضوعات شخصی، حرفه ای یا درسی را به شکل چند رسانه ای ارائه داد؛ به همین خاطر هم اکثر افراد، در حوزه شغلی یا آموزشی، از این نرم افزار استفاده می کنند. این برنامه می تواند محتوا را به صورت جذاب تر و البته پرمخاطب تر نشان بدهد؛ بنابراین می توان گفت که آشنایی پاورپوینت برای همه اشخاص مفید است. به طور کلی، پاورپوینت یک نرم افزار مبتنی بر ارائه یا presentation است که افراد می توانند با کمک قابلیت هایی که دارد، از گرافیک، ویدیو و غیره برای جالب تر شدن محتوای خود استفاده کنند. به همین دلیل هم کسب درآمد در Power Point بسیار شایع شده است.

کسب درآمد از طریق Power Point چگونه است؟

اکثر دانشجویان یا افراد جویای کار، می توانند با ساختن انواع پاورپوینت و گذاشتن آن ها در سایت های مختلف که نیاز به تولید محتوا دارند، به کسب درآمد بپردازند. برای درآمدزایی از پاور پوینت، اول از همه باید با سایت ها، سازمان ها، شرکت ها و کسب و کارهایی که به تبلیغات احتیاج دارند، ارتباط برقرار کرد. بعضی از سایت ها بخش های متفاوتی دارند؛ در نتیجه بهتر است یک دسته بندی که با رشته یا تخصصتان مرتبط بوده را انتخاب کنید تا تهیه پاورپوینت برایتان راحت باشد.

پس از آن باید از منابع معتبر و طبق استانداردهای سایت مورد نظر، به تولید محتوا بپردازید و آن را برای شرکت مورد نظر ارسال کنید تا کارشناسان پس از بررسی مطالب، آن ها را داخل سایت خود قرار بدهند. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که پاورپوینت های ارسال شده باید تایید شوند و سپس در سایت مشتری قرار بگیرند.

از طرفی محتوای ایجاد شده در فروشگاه و سایت هایی قرار می گیرند که به صورت ۲۴ ساعته باز هستند و هیچوقت بسته نخواهند شد. پاورپوینت های تولید شده می توانند درباره موضوعات متفاوتی نوشته شوند؛ به عنوان مثال یک PowerPoint می تواند حاوی محتواهای آموزشی یا حتی معرفی محصولات آنلاین یک سایت باشد. از طرفی، دانشجویانی که به دنبال پاورپوینت های آماده برای دروس خود هستند، می توانند به سایت های خاصی مراجعه کنند و محتواهای مورد نظرشان را بخرند. پس از خریداری پاورپوینت، سود مشخص و البته قابل توجهی به نویسندگان این محتواها خواهد رسید.

همچنین بخوانید: تفاوت ورد و اکسل چیست؟  | تفاوت اکسل و اکسس چیست؟ 

نکات مهم برای درامدزایی از Power Point

برای کسب درآمد با Power Point، اول از همه باید نوع مطلب و پاورپوینت خودتان را انتخاب کنید؛ پس از آن هم لازم است که یک پاورپوینت حرفه ای و فوق العاده را بسازید. بهتر است برای تولید یک پاورپوینت خوب، از قالب هایی که درون خود سایت وجود دارند، استفاده کنید یا حداقل از آن ها ایده بگیرید.

اکثر کارفرمایان بر این باور هستند که برای داشتن یک پاورپوینت خوب باید بعد از تمام شدن آن، شخص کاربر لازم است یک فایل متنی بسازد و به شکل مشخص در هر اسلایدی در مورد موضوع مورد نظر مطلب بنویسد؛ یعنی این که هر صفحه باید توضیحات خودش را داشته و عنوان آن هم کاملا مشخص باشد. بعضی ها هم از کاربران خود می خواهند که پس از اتمام کارشان، باید آن را ارائه بدهند‌؛ یعنی باید صدای خودشان را ضبط کرده و آن را به صورت فایل پاورپوینت به سایت مورد نظر ارسال کنند. اگر پاورپوینت تایید شود، در سایت قرار خواهد گرفت.

همچنین بخوانید: ICDL چیست؟ 

درآمد پاور پوینت چقدر است؟

عوامل زیادی بر روی درآمد PowerPoint اثر گذار است؛ به عنوان مثال هر سایتی، درصد مشخصی از فروش را به نویسنده می دهد و قسمتی از آن به حساب شرکت و سایت مورد نظر، منتقل خواهد داد. به عنوان مثال وقتی که سایت فروش، پاورپوینتی را به فروش می رساند، فرضا 70 درصد هزینه آن به نویسنده و 30 درصد هزینه آن به حساب شرکت منتقل می شود.

علت این امر هم این است که هر سایتی دارای هزینه های تبلیغاتی یا پشتیبانی است که این هزینه از نویسنده گرفته نمی شود اما وقتی که فایل در سایت قرار گرفت و به فروش رفت، درصدی از درآمد آن به حساب شرکت منتقل خواهد شد. از طرفی خیلی از شرکت ها به صورت ماهانه، بعضی ها به شکل هفتگی یا روزانه این مبلغ را به حساب نویسنده های خود انتقال می دهند. همچنین درامد Power Point به عواملی همچون کیفیت پاورپوینت هم بستگی دارد و هر چقدر که به طور حرفه ای تری محتوا را تهیه کنید، می توانید درآمد بیشتری داشته باشید.

سخن پایانی درباره راه های درآمدزایی از برنامه ورد مایکروسافت

امروزه درآمد از طریق پاور پوینت در بین افراد بسیار افزایش پیدا کرده است. به طور کلی، کسب درآمد با پاورپوینت، به خاطر ویژگی هایی که این برنامه دارد، از قبیل طرح بندی اسلایدها و درج کردن کلیپ آرت و صدا بسیار آسان شده است‌. افراد می توانند به وسیله کسب درآمد در پاورپوینت برای خودشان یک کسب و کار راه بیندازند‌. حتی با درآمد در پاور پوینت خواهند توانست به دانش علمی خود اضافه کنند؛ از طرفی درآمد با پاور پوینت بسیار راحت بوده و سود خوبی هم دارد.

از کجا برنامه پاورپوینت را یاد بگیریم؟ 

در صورتیکه در استان گیلان و در شهر رشت هستید مجتمع آموزشی گیلار این امکان را در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید برنامه پاورپوینت را با اساتید برتر بیاموزید. فقط کافی است وارد آموزش پاور پوینت در رشت شوید.

سایر دروس کلاس کامپیوتر در رشت :

آموزش ICDL مقدماتی و پیشرفته در رشت ، آموزش ICDL درجه دو یا آموزش ICDL مقدماتی در رشت، آموزش ICDL درجه یک یا آموزش ICDL پیشرفته در رشت، آموزش ورد در رشت، آموزش اکسل در رشت، آموزش پاور پوینت در رشت، آموزش اکسس در رشت

4.8/5 - (5 امتیاز)
اشتراک گذاری این صفحه در شبکه‌های اجتماعی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

shareاشتراک گذاری این مطلب

دسته بندی وبلاگ مجتمع آموزشی گیلار

آخرین مقالات