دوره های آموزش گرافیک و انیمیشن

مجتمع آموزشی گیلار

آموزش طراحی گرافیک و انیمیشن کامپیوتری : طراحی گرافیک مفهومی بسیار جامع و گسترده دارد و زبانی عمومی برای انتقال مفاهیم مختلف می باشد. گستره‌ رشته‌ی گرافیک در دنیای تبلیغات، نشر و مطبوعات و حتی زندگی روزمره بسیار به چشم می‌خورد و علمی است که نیاز به تخصصهای مختلف  نرم افزاری و تئوری دارد. از جذابیتهای رشته‌ی گرافیک امکان کار بصورت مستقل، پروژه‌ای و یا استخدام در دفاتر مطبوعاتی و تبلیغاتی… می‌باشد.

دوره های آموزش طراحی گرافیک و انیمیشن کامپیوتری در مجتمع آموزشی گیلار ( آموزشگاه کامپیوتر رشت ) :

انیمیشن چیست؟

کلمه “انیمیشن” کلمه ای لاتین با ریشه “animātiō”، به معنی “اعطای زندگی” می باشد. انیمیشن روشی است که در آن چهره ها دستکاری می شوند تا به صورت تصاویر متحرک ظاهر شوند. در انیمیشن های سنتی، تصاویر با دست روی ورق های شفاف سلولوی کشیده یا نقاشی می شوند تا در فیلم های مختلف نمایش داده شوند. امروزه اکثر انیمیشن ها با تصاویر کامپیوتری (CGI) ساخته می شوند. انیمیشن کامپیوتری می تواند انیمیشن سه بعدی بسیار دقیق باشد، در حالی که انیمیشن کامپیوتری دو بعدی (که ممکن است ظاهری شبیه به انیمیشن سنتی داشته باشد) به دلایل سبکی، پهنای باند کم یا رندرهای سریعتر، در زمان واقعی استفاده شود. سایر روش های رایج انیمیشن، تکنیک استاپ موشن برای اشیاء دو و سه بعدی مانند برش های کاغذ، عروسک ها و یا شکل های سفالی می باشد.

به طور معمول، اثر انیمیشن با پشت سر هم قرار گرفتن سریع تصاویر متوالی که حداقل تا حد زیادی با یکدیگر تفاوت دارند، به دست می آید. تصور می شود که این توهم مانند تصاویر متحرک به طور کلی بر حرکت مداوم تکیه می کند، اما دلایل دقیق آن هنوز نامشخص است. از جمله رسانه های متحرک مکانیکی آنالوگ که بر نمایش سریع تصاویر متوالی تکیه می کنند می توان phénakisticope ، zoetrope ، flip book ، praxinoscope و film را نام برد. تلویزیون و ویدئو رسانه های متحرک الکترونیکی محبوب هستند که در ابتدا آنالوگ بودند و اکنون به صورت دیجیتالی کار می کنند. در حال حاضر برای نمایش روی رایانه، تکنیک هایی مانند GIF متحرک و انیمیشن فلش توسعه داده شده است.

در حقیقت انیمیشن فراگیرتر از آن چیزی است که بسیاری از مردم می پندارند. به غیر از فیلم های کوتاه، فیلم های بلند، مجموعه های تلویزیونی، GIF های متحرک و سایر رسانه هایی که به نمایش تصاویر متحرک اختصاص داده شده اند، انیمیشن در بازی های ویدئویی، موشن گرافیک ها، رابط کاربری و جلوه های بصری نیز رایج است.

انیماتورها هنرمندانی هستند که در خلق انیمیشن تخصص دارند. دستکاری مکانیکی عروسک ها و اشیاء سه بعدی برای تقلید از موجودات زنده سابقه بسیار طولانی در اتوماتا دارد. اتوماتای ​​الکترونیکی توسط دیزنی به عنوان انیماتورونیک رواج یافته است.

تاریخچه انیمیشن

صدها سال قبل از معرفی انیمیشن، مردم از سراسر جهان از نمایش هایی با فیگورهای متحرک لذت می بردند که به صورت دستی در عروسک گردانی، اتوماتا، سایه بازی و فانوس جادویی، خلق و دستکاری شده بودند. فانتسمگوریا چند رسانه ای (دارای پیش بینی های واقعی از ارواح متحرک و سایر تصاویر ترسناک در حال حرکت) از اواخر قرن هجدهم تا نیمه اول قرن نوزدهم در سینماهای اروپای غربی بسیار محبوب بوده بوده است.

در سال ۱۸۳۳، دیسک استروبوسکوپی (که بیشتر با عنوان phénakisticope شناخته می شود) اصل انیمیشن مدرن را با تصاویر متوالی معرفی کرد که یک به یک پی در پی نشان داده می شدند تا یک توهم نوری از تصاویر متحرک را تشکیل دهند. مجموعه ای از تصاویر متوالی گهگاه در طول هزاران سال ساخته شده بود، اما دیسک استروبوسکوپی اولین روش را برای نمایش چنین تصاویری در حرکت روان ارائه داد و برای اولین بار هنرمندان مجموعه هایی را با تجزیه منظم حرکات ایجاد کردند. اصل انیمیشن استروبوسکوپی در زئوتروپ (۱۸۶۶) ، کتاب تلنگر (۱۸۶۸) و پراکسینوسکوپ (۱۸۷۷) نیز اعمال شد. انیمیشن متوسط ​​قرن نوزدهم شامل حدود ۱۲ تصویر بود که با چرخاندن دستی دستگاه به صورت یک حلقه پیوسته نمایش داده می شد. این تلنگر اغلب حاوی تصاویر بیشتری بود و دارای ابتدا و انتهایی بود، اما انیمیشن آن بیش از چند ثانیه دوام نمی آورد. به نظر می رسد اولین کسی که سکانس های طولانی تری ایجاد کرد شارل امیل رینو بود که بین سالهای ۱۸۹۲ تا ۱۹۰۰ با لومینئوس های پانتومیم ۱۰ تا ۱۵ دقیقه ای موفقیت های زیادی کسب کرد.

درباره گرافیک انیمیشن: 

طراحی و ساخت انیمیشن یعنی نشان دادن تصاویر متحرک به هر صورت و به هر شکل. انیمیشن ها روش ها وتکنیکهای ساخت بسیار گوناگونی دارند که یکی از این روش ها استفاده از کامپیوتر است. انیمیشن های کامپیوتری با استفاده از نرم افزار های مخصوص ساخته می شوند.

هر کدام از نرم افزارها کاربرد، مزایا و معایب خودشان را دارند و هر کدام برتری خاصی نسبت به دیگری دارند. انیمیشن ساز یا انیماتور باید به زیباترین شکل ممکن و در سریع ترین زمان انیمیشن خود را بسازد، چون برای این کار می تواند از روش های مختلف و نرم افزار های گوناگون می توان استفاده کند.

کاربرد انیمیشن ها کجاست؟ 

انیمیشن ها کاربرد های گوناگونی دارند، از قبیل: تیزر های تبلیغاتی، برنامه های علمی آموزشی، جلوه های ویژه یا انیمیشن ترکیب شده با فیلم، ساخت انیمیشن برای سرگرمی کودکان و نوجوانان، ساخت محیط های شبیه سازی شدهﻯ واقعی، ساخت بازی های کامپیوتری و…

مزایای کلاس آموزش گرافیک در رشت و کلاس آموزش انیمیشن در رشت در مجتمع آموزشی گیلار

  • کلاس گرافیک رشت و کلاس انیمیشن رشت می توانید هزینه کمتری را نسب به کلاسهای حضوری پرداخت کنید.
  • کلاس گرافیک در رشت و کلاس انیمیشن در رشت می توانید از آخرین ورژن های نصب شده نرم افزارهای گرافیکی استفاده کنید.
  • کلاس آموزش گرافیک رشت و کلاس آموزش انیمیشن رشت می توانید از آخرین ترفندها و تکنیک هایی که میان کار بدرد شما خواهد خورد استفاده کنید.
  • کلاس اموزش گرافیک رشت و کلاس اموزش انیمیشن رشت می توانید یادگیری را سریعتر کنید و در زمینه گرافیکی سریعتر رشد کنید.
  • کلاس اموزش گرافیک در رشت و کلاس اموزش انیمیشن در رشت می توانید از تمامی وقت خود برای امورات گرافیکی که می خواهید در این زمینه قوی تر باشید استفاده کنید.
  • کلاس گرافیک گیلان و کلاس انیمیشن گیلان می توانید وارد بازار کار حرفه ای ها شوید چون تقریبا هر شرکت خصوصی یا هر ارگان سازمانی به نیروهای انسانی برای انجام دادن مهارت های ورد نیاز دارند.
  • کلاس گرافیک در گیلان و کلاس انیمیشن در گیلان علاوه بر اینکه تئوری یاد می گیرید بصورت پروژه محور وارد فاز عملیاتی می شوید.
  • کلاس آموزش گرافیک گیلان و کلاس آموزش انیمیشن گیلان دروس مربوطه را بر حسب استانداردها و سرفصل های مورد نیاز فنی حرفه ای یاد بگیرید و جلو روید.
  • کلاس اموزش گرافیک گیلان و کلاس اموزش انیمیشن گیلان می توانید نرم افزار های گرافیکی را پروژه محور یاد بگیرید.
  • کلاس آموزش گرافیک در گیلان و کلاس آموزش انیمیشن در گیلان می توانید از رقبای خود بخاطر یادگیری خیلی از ترفندها و تجربه های اساتید برتر پیشی بگیرید.
  • کلاس اموزش گرافیک در گیلان و کلاس اموزش انیمیشن در گیلان می توانید مهارتهای اصلی نرم افزار های گرافیکی را بصورت جزء به جزء یاد بگیرید.

قیمت آموزش گرافیک در رشت و قیمت آموزش انیمیشن در رشت به چه عواملی بستگی دارد؟ 

  • قیمت آموزش گرافیک رشت و قیمت آموزش انیمیشن رشت به محلی که آموزشگاه در آن قرار دارد بستگی دارد. معمولا محلاتی که به مرکز شهر نزدیکتر هستند نسبت به محلاتی که دورتر از مرکز شهر هستند بخاطر موقعیت مکانی کمی گرانتر هستند.
  • قیمت اموزش گرافیک رشت و قیمت اموزش انیمیشن رشت به اینکه میخواهید تدریس در چه راستایی و کاربردی به شما اموزش داده شود بستگی دارد.
  • قیمت آموزش گرافیک در رشت و قیمت آموزش انیمیشن در رشت به اینکه می خواهید پروژه محور کار کنید یا مهارت محور کار کنید بستگی دارد.
  • قیمت اموزش گرافیک در رشت و قیمت اموزش انیمیشن در رشت به اینکه می خواهید کلاس چند نفره برگزار شود بستگی دارد.
  • هزینه آموزش گرافیک رشت و هزینه آموزش انیمیشن رشت  به کتاب ها یا نرم افزارها یا جزوه هایی که به دانشجویان داده می شود بستگی دارد.
  • هزینه اموزش گرافیک رشت و هزینه اموزش انیمیشن رشت به تعداد جلساتی که نیاز به تدریس دارند بستگی دارند.
  • هزینه آموزش گرافیک در رشت و هزینه آموزش انیمیشن در رشت به کاهش هزینه ها نسبت به بقیه آموزشگاه ها بستگی دارد.
  • هزینه اموزش گرافیک در رشت و هزینه اموزش انیمیشن در رشت به استفاده از نرم افزارها و مطالب بروز بستگی دارد.
  • هزینه کلاس گرافیک رشت و هزینه کلاس انیمیشن رشت  به ارتباط دانشجو که می تواند بصورت مستقیم با مدرس در ارتباط باشد بستگی دارد.
  • هزینه کلاس گرافیک در رشت و هزینه کلاس انیمیشن در رشت به اینکه کلاس ها بصورت خصوصی یا عمومی برگزار شوند دارد.
  • هزینه کلاس آموزش گرافیک رشت و هزینه کلاس آموزش انیمیشن رشت به سطح دوره یعنی مقدماتی یا پیشرفته باشد بستگی دارد.
  • هزینه کلاس اموزش گرافیک رشت و هزینه کلاس اموزش انیمیشن رشت به سختی تدریس نرم افزاری که تدریس می شود بستگی دارد.
  • هزینه کلاس آموزش گرافیک در رشت و هزینه کلاس آموزش انیمیشن در رشت به اینکه دوره چقدر نیاز به کار عملی و چقدر نیاز به کار پروژه ای دارد بستگی دارد.
  • هزینه کلاس اموزش گرافیک در رشت و هزینه کلاس اموزش انیمیشن در رشت به اینکه کلاس ها حضوری یا آنلاین برگزار می شوند بستگی دارد.
  • قیمت آموزش گرافیک گیلان و قیمت آموزش انیمیشن گیلان به تدریس مناسب و تسلط مدرس به نرم افزارها بستگی دارد.
  • قیمت اموزش گرافیک گیلان و قیمت اموزش انیمیشن گیلان به تکنولوژی های بکار رفته در کلاس برای آموزش بهتر و درک مطالب عملی بصورت بهتر بستگی دارد.
  • هزینه کلاس آموزش گرافیک گیلان و هزینه کلاس آموزش انیمیشن گیلان به محیط ارام و مناسب و کلا لوکیشن محل تدریس بستگی دارد.
  • هزینه کلاس اموزش گرافیک گیلان و هزینه کلاس اموزش انیمیشن گیلان به تاریخ شروع کلاس ها بستگی دارد.
  • هزینه کلاس آموزش گرافیک در گیلان و هزینه کلاس آموزش انیمیشن در گیلان به شهریه ای که از مراجع بالاتر و فنی حرفه ای می رسد بستگی دارد.
  • هزینه کلاس اموزش گرافیک در گیلان و هزینه کلاس اموزش انیمیشن در گیلان به تجربه مدرس که چند سال در این زمینه فعالیت دارد بستگی دارد.
  • قیمت آموزش گرافیک در گیلان و قیمت آموزش انیمیشن در گیلان به آدرس آموزشگاه بستگی دارد.
  • قیمت اموزش گرافیک در گیلان و قیمت اموزش انیمیشن در گیلان  به شهریه کلاس ها بستگی دارد.
  • هزینه آموزش گرافیک گیلان و هزینه آموزش انیمیشن گیلان به نوع حرفه ای مورد نظر بستگی دارد.
  • هزینه اموزش گرافیک گیلان و هزینه اموزش انیمیشن گیلان به تعداد نفرات در یک کلاس بستگی دارد.
  • هزینه آموزش گرافیک در گیلان و هزینه آموزش انیمیشن در گیلان به تعداد ساعات در هر جلسه بستگی دارد.
  • هزینه اموزش گرافیک در گیلان و هزینه اموزش انیمیشن در گیلان به حجم تمرین ها و مثالهایی که در کلاس کار می شود بستگی دارد.
  • هزینه کلاس گرافیک گیلان و هزینه کلاس انیمیشن گیلان به اینکه دانشجو می خواد کلاس اصافه تر بردارد یا نه بستگی دارد.
  • هزینه کلاس گرافیک در گیلان و هزینه کلاس انیمیشن در گیلان به سرفصل ها و مباحث مقدماتی یا پیشرفته ای که در طی دوره تدریس می شود بستگی زیادی دارد.

نحوه ثبت نام آموزش گرافیک و انیمیشن در رشت (گیلان) چگونه است؟ 

نحوه ثبت نام آموزش گرافیک در رشت و ثبت نام آموزش انیمیشن در رشت در مجتمع آموزشی گیلار (igilar.com)

ثبت نام اموزش گرافیک در رشت و ثبت نام اموزش انیمیشن در رشت معمولا یا از طریق مراجعه حضوری به آموزشگاه یا از طریق وب سایت آموزشگاه و یا از طریق تلفنی و همچنین از طریق شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، لینکدین و واتساپ و غیره صورت می پذیرد.

البته اکثر افراد قبل از ثبت نام اموزش گرافیک در گیلان و ثبت نام اموزش انیمیشن در گیلان بصورت تلفنی یا از سایت تاریخ و هزینه کلاسها را مطلع می شوند و سپس اقدام به ثبت نام می کنند.

با ثبت نام آموزش گرافیک در گیلان و ثبت نام آموزش انیمیشن در گیلان (مجتمع آموزشی گیلار) بهترین استاد خود در کارهای گرافیکی شوید.

دوره های آموزش گرافیک در گیلان و دوره های آموزش انیمیشن در گیلان

  • با شرکت در دوره آموزش گرافیک در رشت و دوره آموزش انیمیشن در رشت می توانید وارد بازار کار حرفه ای ها شوید چون تقریبا هر شرکت خصوصی یا هر ارگان سازمانی به نیروهای انسانی برای انجام دادن مهارت های گرافیکی نیاز دارند.
  • دوره های آموزش گرافیک در رشت و دوره های آموزش انیمیشن در رشت می توانید سواد کامپیوتری خودتان را بالا ببرید و کارهای روزمره و یا کاریتان را بصورت حرفه ای تر، با سرعت بیشتر و زمان کمتری انجام دهید.
  • دوره آموزش گرافیک در گیلان و دوره آموزش انیمیشن در گیلان می توانید شهریه ای خیلی کمتر از خرید کتاب های گران پرداخت کنید.
  • دوره اموزش گرافیک در رشت و دوره اموزش انیمیشن در رشت می توانید گواهینامه پایان دوره از آموزشگاه های معتبر دریافت کنید و از آن در رزومه خود استفاده کنید.
  • دوره های اموزش گرافیک در رشت و دوره های اموزش انیمیشن در رشت می توانید از رقبای خود بخاطر یادگیری خیلی از ترفندها و تجربه های اساتید برتر پیشی بگیرید.
  • دوره های اموزش گرافیک در گیلان و دوره های اموزش انیمیشن در گیلان می توانید خود را برای بازار کار بصورت استخدام در شرکت ها یا فریلنسری آماده کنید.
  • دوره اموزش گرافیک در گیلان و دوره اموزش انیمیشن در گیلان می توانید تمامی دروس را بر حسب استانداردها و سرفصل های مورد نیاز فنی حرفه ای یاد بگیرید و در آزمون های فنی حرفه ای شرکت کنید.

آموزش خصوصی گرافیک در رشت و آموزش خصوصی انیمیشن در رشت

  • با اموزش خصوصی گرافیک در رشت و اموزش خصوصی انیمیشن در رشت می توانید در زمان کمتری نسبت به کلاس های عمومی کلاسهای را شروع و تمام کنید.
  • با تدریس خصوصی گرافیک رشت و تدریس خصوصی انیمیشن رشت می توانید آموزش را به سمت کار یا حرفه یا پروژه ای که خودتان به ان نیاز دارید ببرید.
  • با تدریس خصوصی گرافیک در رشت و تدریس خصوصی انیمیشن در رشت می توانید در وقت خود صرفه جویی کنید.
  • با کلاس خصوصی گرافیک در رشت و کلاس خصوصی انیمیشن در رشت می توانید در هزینه های رفت و امد خود صرفه جویی کنید.
  • با کلاس عمومی گرافیک در رشت و کلاس عمومی انیمیشن در رشت می توانید هر تعداد سوال که داشته باشید از مدرس بپرسید.
  • با کلاس حضوری گرافیک در رشت و کلاس حضوری انیمیشن در رشت زمان بیشتری برای درک و انجام دادن کارهای عملی گرافیکی دارید.
  • با یادگیری خصوصی گرافیک در رشت و یادگیری خصوصی انیمیشن در رشت می توانید جلسات تدریس را در زمان دلخواه و مطلوب خود و مطابق با مدرس دوره تنظیم کنید.
  • با یادگیری خصوصی گرافیک رشت و یادگیری خصوصی انیمیشن رشت می توانید تعداد جلسات را با توجه به زمانبندی خود تغییر دهید.

کلمات کلیدی مرتبط :

آموزش خصوصی گرافیک در گیلان
اموزش خصوصی گرافیک در گیلان
تدریس خصوصی گرافیک گیلان
تدریس خصوصی گرافیک در گیلان
کلاس خصوصی گرافیک در گیلان
کلاس عمومی گرافیک در گیلان
کلاس حضوری گرافیک در گیلان
یادگیری خصوصی گرافیک در گیلان
یادگیری خصوصی گرافیک گیلان
آموزش گرافیک در رشت غیرانتفاعی
آموزش گرافیک در رشت غیر حضوری
آموزش خصوصی انیمیشن در گیلان
اموزش خصوصی انیمیشن در گیلان
تدریس خصوصی انیمیشن گیلان
تدریس خصوصی انیمیشن در گیلان
کلاس خصوصی انیمیشن در گیلان
کلاس عمومی انیمیشن در گیلان
کلاس حضوری انیمیشن در گیلان
یادگیری خصوصی انیمیشن در گیلان
یادگیری خصوصی انیمیشن گیلان
آموزش انیمیشن در رشت غیرانتفاعی
آموزش انیمیشن در رشت غیر حضوری

4.7/5 - (12 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید